« Week of Xuño 9, 2014 »
all day

Oito alumnos e alumnas dos ciclos de Automoción, Administrativo e Informática están a realizar o segundo período de Formación en Centros de Traballo (seis semanas) na illa de Madeira, a través do Programa Internacional Leonardo Da Vinci.

As empresas e institucións que acolleron a este alumnado teñen un gran prestixio tanto a nivel local como estatal, e entre elas podemos citar o Reitorado da Universidade de Madeira, ZAGOPE (empresa de gran tamaño, de doce mil traballadores, dedicada a grandes obras civís), ou empresas do sector da automoción e da informática.

A mobilidade comenzou o 12 de maio e remata o 21 de xuño.

O grupo de alumnos, acompañados polas profesoras Teresa Álvarez Rodríguez e Ana González Vuelta.

Start: 10/06/2014 12:00

Un grupo de alumnos de 2º de bacharelato do noso centro acaba de ganar o campionato do mundo da “d3mobile.es metrology word league”, unha competición internacional de modelado en 3D de precisión co móbil para estudantes de 4º da ESO e bacharelato. O Instituto da Sangriña proclamouse ganador desta competición por segundo ano consecutivo. No ano 2013 xa conseguira ganar o campionato cun equipo formado por estudantes de 4º ESO.

A competición está organizada pola Universidade de Santiago de Compostela a través do grupo de investigación USCAN3D, pola FECYT (Fundación Española para la Ciencia y la Tecnología), polo CEM (Centro Español de Metrología) e polo Instituto Geográfico Nacional.

O obxectivo desta competición é fomentar vocacións científicas e técnicas entre os rapaces e espertar a súa capacidade investigadora á vez que aprenden a usar novas técnicas e ferramentas relacionadas coas novas tecnoloxías.

Desde que en xaneiro dera comezo a Metrology word league, o equipo do IES A Sangriña da Guarda “tecnosang 2.1” compatibilizou, non sen esforzo, as esixencias do último curso do bacharelato coas propias da competición. As veces tiveron que traballar contra o reloxo para entregar a tempo algunha das probas. Os integrantes do equipo, e futuros estudantes de Enxeñería, son Irene Rodríguez Rodríguez, Jorge Piedra Dorado e Alejandro González Martínez, coordinados polo profesor de tecnoloxía Antonio Lomba Baz.