Mércores Xuño 04, 2014

Oito alumnos e alumnas dos ciclos de Automoción, Administrativo e Informática están a realizar o segundo período de Formación en Centros de Traballo (seis semanas) na illa de Madeira, a través do Programa Internacional Leonardo Da Vinci.

As empresas e institucións que acolleron a este alumnado teñen un gran prestixio tanto a nivel local como estatal, e entre elas podemos citar o Reitorado da Universidade de Madeira, ZAGOPE (empresa de gran tamaño, de doce mil traballadores, dedicada a grandes obras civís), ou empresas do sector da automoción e da informática.

A mobilidade comenzou o 12 de maio e remata o 21 de xuño.

O grupo de alumnos, acompañados polas profesoras Teresa Álvarez Rodríguez e Ana González Vuelta.

Start: 04/06/2014 00:00

O Faro de Vigo volve publicar hoxe, 4 de xuño de 2014, unha noticia sobre o noso alumnado de 2º de ESO, ganador ex aequo no Rally matemático de Toulouse. Parabéns, rapaces!

Acceso á noticia aquí.

Start: 04/06/2014 17:00

O pasado 4 de abril de 2014 alumnado de 2º ESO do noso centro participou no 54º Concurso Coca-cola Jóvenes Talentos, Premio de relato corto 2013-2014. O certame celebrouse no IES Santa Irene de Vigo ás cinco da tarde, lugar ao que foron acompañados pola súa profesora de Lingua Castelá e Literatura, Isabel Rodríguez Pazos.

A proba consistiu na redacción dun relato breve en lingua castelá sobre un tema establecido pola organización do concurso: Que pasaría se desaparecesen todos os dicionarios do mundo? Entregóuselles previamente un folleto aos concursantes onde aparecía esta suposta noticia en portada. A partir de aí outorgáronselles dúas horas para a realización do relato.

Na foto, o noso alumnado participante: Antía Encisa González, Sara González Rodríguez , Delia Alfonso Lomba, Elsa Vázquez Rodríguez, Néstor Lomba Lomba e Antía Rodríguez Ku.

Xoves Xuño 05, 2014

Venres Xuño 06, 2014

Sábado Xuño 07, 2014

Domingo Xuño 08, 2014

Luns Xuño 09, 2014

Martes Xuño 10, 2014

Start: 10/06/2014 12:00

Un grupo de alumnos de 2º de bacharelato do noso centro acaba de ganar o campionato do mundo da “d3mobile.es metrology word league”, unha competición internacional de modelado en 3D de precisión co móbil para estudantes de 4º da ESO e bacharelato. O Instituto da Sangriña proclamouse ganador desta competición por segundo ano consecutivo. No ano 2013 xa conseguira ganar o campionato cun equipo formado por estudantes de 4º ESO.

A competición está organizada pola Universidade de Santiago de Compostela a través do grupo de investigación USCAN3D, pola FECYT (Fundación Española para la Ciencia y la Tecnología), polo CEM (Centro Español de Metrología) e polo Instituto Geográfico Nacional.

O obxectivo desta competición é fomentar vocacións científicas e técnicas entre os rapaces e espertar a súa capacidade investigadora á vez que aprenden a usar novas técnicas e ferramentas relacionadas coas novas tecnoloxías.

Desde que en xaneiro dera comezo a Metrology word league, o equipo do IES A Sangriña da Guarda “tecnosang 2.1” compatibilizou, non sen esforzo, as esixencias do último curso do bacharelato coas propias da competición. As veces tiveron que traballar contra o reloxo para entregar a tempo algunha das probas. Os integrantes do equipo, e futuros estudantes de Enxeñería, son Irene Rodríguez Rodríguez, Jorge Piedra Dorado e Alejandro González Martínez, coordinados polo profesor de tecnoloxía Antonio Lomba Baz.

Mércores Xuño 11, 2014

Xoves Xuño 12, 2014

Venres Xuño 13, 2014

Sábado Xuño 14, 2014

Domingo Xuño 15, 2014

Luns Xuño 16, 2014

Martes Xuño 17, 2014

Mércores Xuño 18, 2014

Xoves Xuño 19, 2014

Venres Xuño 20, 2014

Start: 20/06/2014 20:00

Velaquí tendes o convite coa información sobre o acto de homenaxe a Xela Arias que terá lugar o vindeiro venres, 20 de xuño de 2014 ás 20:00 h no Fuscalho. Tamén se celebrará a entrega de premios, a escritora Marta Dacosta pronunciará unha conferencia sobre a autora homenaxeada e o grupo de teatro do Instituto, dirixidos por Alfredo Rodríguez, ofreceran un recital poético-teatral.

Sábado Xuño 21, 2014
Start: 12/05/2014 21:00