Select event terms to filter by
Select event type to filter by
« Mércores Xuño 04, 2014 »
Mér

Oito alumnos e alumnas dos ciclos de Automoción, Administrativo e Informática están a realizar o segundo período de Formación en Centros de Traballo (seis semanas) na illa de Madeira, a través do Programa Internacional Leonardo Da Vinci.

As empresas e institucións que acolleron a este alumnado teñen un gran prestixio tanto a nivel local como estatal, e entre elas podemos citar o Reitorado da Universidade de Madeira, ZAGOPE (empresa de gran tamaño, de doce mil traballadores, dedicada a grandes obras civís), ou empresas do sector da automoción e da informática.

A mobilidade comenzou o 12 de maio e remata o 21 de xuño.

O grupo de alumnos, acompañados polas profesoras Teresa Álvarez Rodríguez e Ana González Vuelta.

A residencia universitaria.

Unha das nosas alumnas, no seu centro de traballo.
Start: 04/06/2014 00:00

O Faro de Vigo volve publicar hoxe, 4 de xuño de 2014, unha noticia sobre o noso alumnado de 2º de ESO, ganador ex aequo no Rally matemático de Toulouse. Parabéns, rapaces!

Acceso á noticia aquí.

Start: 04/06/2014 17:00

O pasado 4 de abril de 2014 alumnado de 2º ESO do noso centro participou no 54º Concurso Coca-cola Jóvenes Talentos, Premio de relato corto 2013-2014. O certame celebrouse no IES Santa Irene de Vigo ás cinco da tarde, lugar ao que foron acompañados pola súa profesora de Lingua Castelá e Literatura, Isabel Rodríguez Pazos.

A proba consistiu na redacción dun relato breve en lingua castelá sobre un tema establecido pola organización do concurso: Que pasaría se desaparecesen todos os dicionarios do mundo? Entregóuselles previamente un folleto aos concursantes onde aparecía esta suposta noticia en portada. A partir de aí outorgáronselles dúas horas para a realización do relato.

Na foto, o noso alumnado participante: Antía Encisa González, Sara González Rodríguez , Delia Alfonso Lomba, Elsa Vázquez Rodríguez, Néstor Lomba Lomba e Antía Rodríguez Ku.