Select event terms to filter by
Select event type to filter by
« Week of Maio 19, 2014 »
LunMarMérXovVenSábDom
all day

Oito alumnos e alumnas dos ciclos de Automoción, Administrativo e Informática están a realizar o segundo período de Formación en Centros de Traballo (seis semanas) na illa de Madeira, a través do Programa Internacional Leonardo Da Vinci.

As empresas e institucións que acolleron a este alumnado teñen un gran prestixio tanto a nivel local como estatal, e entre elas podemos citar o Reitorado da Universidade de Madeira, ZAGOPE (empresa de gran tamaño, de doce mil traballadores, dedicada a grandes obras civís), ou empresas do sector da automoción e da informática.

A mobilidade comenzou o 12 de maio e remata o 21 de xuño.

O grupo de alumnos, acompañados polas profesoras Teresa Álvarez Rodríguez e Ana González Vuelta.

Start: 24/05/2014 11:00
Os alumnos de 2° ESO Delia Alfonso, Iria Fernández, Elena García, María González, Marco Patiño, Miguel Torres, Elsa Vázquez e Claudia Vicente, acompañados das súas profesoras de Matemáticas Carmen López -quen os preparou- e Paula Orta, chegaron con moita gana de facer historia á superfinal do II Rally matemático 2014 celebrada neste mes de maio en Toulouse (Francia), e así foi: trouxeron á casa a copa que os acredita como ganadores ex aequo na súa categoría.
Noraboa a todo o equipo!

Máis información na web de Igaciencia, premendo aquí