ESCOLA DE NAIS E PAIS

Poñemos en marcha é a creación dunha “Escola de nais e país”, o abeiro da Resolución do 3 de xullo de 2018 ( DOG 7 de agosto de 2018 ) coa pretensión de crear un espazo de diálogo, formación, información e reflexión para toda a comunidade educativa. Neste senso realizaranse encontros e “charlas” informativas que pretendemos sexan do voso interese, que versarán tanto sobre  temas relacionados cos proxectos do centro ( consumo, alimentación,..) como de interese educativo que creemos redundarán sempre en beneficio das vosas fillas e fillos.

O vindeiro xoves día 20 de decembro ás 9:20 invitámosvos a primeira actividade, "charla", que versará sobre " Consumo no Nadal", impartida por técnic@s da Escola Galega de Consumo, no comedor escolar. Agardamos a vosa asistencia.