Aula do anano

Carrera Save the Children

Os Elefantes se gradúan cos compañeiros/as

Os Elefantes preparan os escenario para a súa graduación: limpeza do chan, colocación de sillas e bancos, colgamos o mural..

Xa está todo preparado apra recibir , pola mañá, aos compañeiros/as da escola e pola tarde as familias.

E pola tarde virán as familias

Xogos de graduación

O xogo do tren

Despois da visita de Xosé, comezamos a practicar o Xogo do Tren ( facendo a fila da evacuación9.

Cometimos algúns erros que Xosé dixo que pasarían; nos calzamos, recollimos os xoguetes, collimos a mochila, saímos correndo.

As familias que tiñamos de visita na nosa aula , tamén fixeron o Xogo con nós.

Xosé o bombeiro

Hoxe tivemos a visita de Xosé, o tio de Olivia, que é bombeiro profesional.

Con él aprendimos como é o traxe dos bombeiros, como evacuar a nosa aula, facer a fila tranquiliña e facer caso a nosa mestra en todo momento.

E logo fixemos un simulacro

Moitas grazas

Xogo: parellas de cores

Para comezar con este xogo debes seguir esos pasos:
-- repartimos un gomet da mesma cor cada dous nenos/as.
-- nos colocamos en diferentes bandos
-- ao sinal da mestra coa súa cor cada neno/a terá que coller un tubo de papel de cartón e colocalo ( sen que se caiga) nas picas.
-- o gañador e vda neno/a que é capaz de facelo sen perder o papel de cartón polo camiño.

Así de ben o fixeron os colibrís

Buscamos sinais camino da panadería

Seguimos traballando as sinais de tráfico.

Hoxe saímos ata a panadería A Estrella para atopar todas as sinais que tiñamos no noso percorrido.

Como recompensa mercanos unhas brras de pan para fecer na escola un bocadillo con embutido que trouxeron da súa casa.