Os Elefantes (6º Infantil)

EDUCAR NA IGUALDADE

Os elefantes tivemos a oportunidade de participar no taller de igualdade do concello de Vigo, aquí vos deixo algúns momentos das actividades que fixemos arredor do conto ``o libro dos porcos´´

COÑECEMOS O NOVO COLE

Así foi a visita o Cep Igrexa de Valadares, os elefantes pasaron unha xornada de xogos cos rapaces e rapazas de quinto de primaria para coñecer o novo cole do próximo curso.

Último picnic

A piques de rematar estes tres cursos na etapa infantil os Elefantes toman o seu almorzo nas emsas de picnic.

Alfombras do Corpus

Estivemos no Centro de Dïa de Valadares , decorando e preparando estas alfombras tan bonitas.
Axudamos na selección dos pétalos e despois os colocamos no lugar indicado.

Entrega de chapas: Nutriescolas

Co remate do Plan de froitas na escola, decidimos agasallar ao noso alumnado cunha chapa de alimentación.

En días previos cada un elaborou e decorou a chapa coa froita ou froitas que mais lle gustou.

Moitas grazas por probar novos alimentos.

Xogamos a oca

Facendo mudanza entre aulas, atopamos este xogo xigante: unha OCA.

Decidimos formar grupo e comezamos a xogar, nond eu tempo a rematar pero queda a partida pendente para outro luns.

EXCURSIÓN FIN DE CURSO

O venres os elefantes xunto cas familias e alguhas profes fumos de excursión a Illa de San Simón é  pasámolo xenial. Vos deixo algúns momentos moi especiais desta saída.

Aquí comezou a nosa aventura a illa

Esperando no porto de Vigo

De camiño a illa de San Simón

De percorrido pola illa