Os Colibrís (5º Infantil)

Enfoque Constructivista:Escritura para o xornal.

No terceiro  trimestre ña nosa Escola facemos un xornal, onde contamos as nosas noticias de cada día.

Aniversario do mes de Outubro. Os Colibrís

Na nosa Escola celebramos o nacemento dos nenos e nenas , gústanos que sexa un día especial para o neno ou nena que cumplen anos. Invitámos as familias a que veñan á Escola a contarnos cousas sobre os seus fillos,  empegamos a  celebración da oedagoxía Montessori :o neno da tantas Voltas o sol como años ten e a familia cóntanos Cousas de cada ano de vida e para finalizar a familia proponnos unha actividade para facer con todas e todos  as alumnas e alumnos que despois levarán as súas casas.

No mes de Outubro tivemos 3 amigos de aniversario.

O xogo do tren

Despois da visita de Xosé, comezamos a practicar o Xogo do Tren ( facendo a fila da evacuación9.

Cometimos algúns erros que Xosé dixo que pasarían; nos calzamos, recollimos os xoguetes, collimos a mochila, saímos correndo.

As familias que tiñamos de visita na nosa aula , tamén fixeron o Xogo con nós.

Alfombras do Corpus

Estivemos no Centro de Dïa de Valadares , decorando e preparando estas alfombras tan bonitas.
Axudamos na selección dos pétalos e despois os colocamos no lugar indicado.

Xogo: parellas de cores

Para comezar con este xogo debes seguir esos pasos:
-- repartimos un gomet da mesma cor cada dous nenos/as.
-- nos colocamos en diferentes bandos
-- ao sinal da mestra coa súa cor cada neno/a terá que coller un tubo de papel de cartón e colocalo ( sen que se caiga) nas picas.
-- o gañador e vda neno/a que é capaz de facelo sen perder o papel de cartón polo camiño.

Así de ben o fixeron os colibrís

Entrega de chapas: Nutriescolas

Co remate do Plan de froitas na escola, decidimos agasallar ao noso alumnado cunha chapa de alimentación.

En días previos cada un elaborou e decorou a chapa coa froita ou froitas que mais lle gustou.

Moitas grazas por probar novos alimentos.

BEEBOT

Xa temos na escola o noso BEEBOT.

Os primeiros en estrenalo foron os Colibrís, probaron os movementos básicos. Outro día crearemos o seu taboleiro con diferentes propostas.