Día da discapacidad

NADAL DÍA 3: DÍA DA DISCAPACIDADE

No calendario de Nadal: "Día Internacional da Discapacidade"

Este ano para conmemorar o "Día Internacional da Discapacidade" que é o 3 de Decembro 2021, falamos cos nosos alumnos e alumnas partindo da campaña "Todos BAIXO o mesmo PARAUGAS "xa que todos independientemente das nosas capacidades estamos incluidos no mundo e coas capacidades que temos podemos facer un mundo mellor.
A clase  dos Canguros fixo a representación do poema "Plin, Plin, Clan" e agasallou  os compañeiros cun iman para a neveira feito por eles.

Dia Internacional das Persoas con Discapacidade

COMO CADA ANO, E XA VAN CATRO, UNÍMONOS Á CELEBRACIÓN DESTE DÍA PARA REIVINDICAR UN MUNDO MÁIS PLURAL, RESPECTUOSO E DIVERSO QUE ELIMINE BARREIRAS E
CON OPORTUNIDADES PARA TODAS AS PERSOASPOR IGUAL.  ESTE ANO POR CAUSA DA COVID CELEBRÁMOLO NA ESCOLA. VIMOS ALGÚN DESTAS CURTAS QUE NOS AXUDAN AREFLEXIONAR SOBRE AS DIFERENCIAS, OS ATRANCOS E DIFICULTADES E COMO ENFRONTALAS.ADEMÁIS SON UNHAS CURTAS MOI DIVERTIDAS.QUE PODEDES VER EN FAMILIA.

TEDES PARA