Día das Escritoras

DIA MÚSICA

1  de  OUTUBRO; DÍA INTERNACIONAL DA MÚSICA.

Grazas a nosa compañeira Goele, puidemos desfrutar da lectura dun conto acompañado ao piano.

O  libro escollido para a ocasión foi   OH! de HERVÉ TULLET que narra as aventuras de tres notiñas musicais; AZUL, VERMELLO, AMARELO.

Rematado o conto entre todos fixemos unha composición musical. A continuación poidedes escoitar o ben que o fixemos entre todo a escola.

Día das Escritoras

19 de Outubro, celébrase esta data para compensar a disciminación das mulleres na literatura baixo a iniciativa da Biblioteca Nacional de España, a Asociación Clásicas y Modernas e a Federación Española de Mujeres Directivas, Ejecutivas, Profesionales y Empresarias (FEDEPE).

Dende a Biblioteca, solicitouse a colaboración das familias de " Os Tigres", para lernos pequenos fragmentos de obras de literatura infantil e xuvenil.

Moitas  grazas as familias pola súa aportación.