Día de Rosalía

8 de marzo. Día de Rosalía

Este ano engadimos á importancia que xa ten de por sí mesmo este día, a celebración do 1º Premio acadado no Certame da Xunta para o 8 de marzo.

O pasado venres 5 a mestra de 1º Ana Gómez acompañada da alumna Julia Ferreirós García e do alumno Iker Hernández Lorenzo foron a Santiago á gala de entrega de premios.

O mesmo día 8 tivemos a visita do Xefe Territorial de Educación D. César Pérez Ares acompañado polo Delegado da Xunta en Pontevedra D. Luís López Diéguez e polo Alcalde de Catoira D. Alberto García García. Nesta recepción  que tivo lugar na biblioteca do centro, os tres se amosaron moi agarimosos cos cativos e eles, como era de esperar,  fachendosos do éxito acadado explicáronlle o significado do seu traballo.

Aquí tedes un resumo do que aconteceu. Son para comelos a bicos!

Día de Rosalía

Aquí vos deixamos algunhas actividades que se levaron a cabo  o 24 de febrerio con motivo do Día de Rosalía.

Ata tivemos a visita da mesmísima Rosalía de Castro, da man de Tero Rodríguez, membra do grupo de teatro Os Quinquilláns e veciña de Catoira.

Día de Rosalía de Castro

Mañá é o día de Rosalía de Castro e non se nos ocorre mellor xeito de festexalo que coa estrea do noso videoclip!

Este trap sobre o poema "Adios ríos, adios fontes" está interpretado na súa totalidade polo alumnado de 6º de Eucación Primaria.

Agardamos que vos guste!

1º premio no VII Certame Curtas para Rosalía

Para todos vós... No bico un cantar interpretado polos alumnos/as de 6º de Educación Infantil

Ao longo do mes de maio, mes das flores e das letras, os cativos de 6º de Educación Infantil estiveron traballando arredor dun gran proxecto: ROSALÍA DE CASTRO!

Todo xurdiu dunha simple canción que motivou o interese destes pequenos e pequenas que despois dun intenso mes de traballo acadaron aprender moitas cousas e das que vos queremos amosar unha pequena mostra.

Para todos vós... NO BICO UN CANTAR! interpretado polas voces do alumnado de 6º de infantil e o acompañamento de Uxía Senlle. Agardamos que vos guste!

En breve... volveremos con máis cousas!