teatro

O Samaín a través dos ollos de "Os lobos"

O venres 28 de outono, coincidindo coa chegada do Samaín, o alumnado de 4º de ESO atreveuse a representar unha adaptación teatral do conto "Os lobos", incluído no volume Á lus do candil, do escritor lugués Ánxel Fole. Foi protagonizado por Omar L., Lilin W., Xoana R. e Aitana G. de 4ºA, e Carla B., Noa C., Gloria C., Santiago G. e María V. de 4ºB, e contou amais co seguinte elenco:

Sara A., Cristina C., Carlota C., Kevin G., Andrea V., Noa V., Gael A. e Manuel D. como veciños e veciñas.

René Ch., Pablo F., Hugo F. e Santiago T. como lobos.

Carla P., Sofía R. e Vanesa S. como equipo de maquillaxe.

Noelia C., Iria G. e Icía S. como equipo de son e efectos especiais.

Finalmente, a alumna Oriana T., de 4ºB, explicou a todo o alumnado o sentido da obra que viñan de representar:"Malia que os protagonistas son os lobos, o autor non quería amosar ningún tipo de xenreira ou odio cara a eles, senón describir os medos que as persoas que habitan as aldeas galegas manifestan cara ao descoñecido, neste caso representado por estes animais. O autor recupera así parte da mitiloxía que acompaña o pobo galego. A través deste texto dialogado, nós, o alumnado de 4º de ESO, quixemos reivindicar o papel que ten a nosa lingua e a nosa literatura nunha data tan importante para os pobos da cultura atlántica, o Samaín".

« Agosto 2024 »