Celebración dos maios e do Día das Letras Galegas

A comunidade educativa do CPI de Cova Terreña súmase á celebración dos maios e do Día das Letras Galegas

Este 16 de maio, xornada previa á celebración do Día das Letras Galegas, toda a comunidade educativa do noso centro axuntouse no patio norte para celebrar dous eventos importantes. Por unha banda, a festa dos maios, compostos e adornados polo alumnado de Primaria, e pola outra, a homenaxe á figura de Francisco Fernández del Riego, autor homenaxeado neste ano na Festa das Letras, máximo impulsor desta celebración e de proxectos tan senlleiros como a Editorial Galaxia e a Casa Galega da Cultura (Fundación Penzol).

Para conmemorar os maios, o alumnado de 5º e 6º de Primaria leu e recitou diversas coplas, mentres que na homenaxe a Francisco Fernández del Riego foi o alumnado de 1º de ESO quen se encargou de ler algúns textos significativos da súa vida e obra.

O acto rematou coa actuación do noso Coro, interpretando os temas "Quen puidera namorala", poema escrito por Álvaro Cunqueiro, e "Aí vén o maio", do poeta Curros Enríquez, ambos musicados por Luís Emilio Batallán. Finalizamos interpretando todas e todos o Himno Galego, da autoría de Eduardo Pondal, con música de Pascual Veiga.

« Xullo 2024 »