COIDEMOS O MEDIOAMBIENTE

O espazo no que vivimos está cada vez máis contaminado. Alertámonos cando podemos velo, pero é moito o que non podemos percibir ou sobre o que nunca tomamos conciencia: os plásticos e microplásticos que hai anos que entraron na cadea alimenticia; as cabichas que contaminan millóns de litros de auga; as concentracións de CO2 que non deixan de aumentar cada ano repercutindo no quecemento do planeta...

A instalación que podemos ver á entrada do centro busca concienciarnos sobre os problemas mediambientais ocultos tras a paisaxe. Pretende chamar á reflexión sobre as repercusións das nosas accións.

O feito de lanzar as cabichas ao chan é un xesto tan asimilado e habitual que poucos se decatan das repercusións nas nosas augas.

PENSA NA PEGADA QUE QUERES DEIXAR NO PLANETA!

Nesta intervención colaboraron os departamentos de Educación Plástica, Bioloxía e Xeoloxía, Educación Física e Tecnoloxía. Tamén colaborou coas súas ideas e man de obra Víctor, a quen lle agradecemos a axuda prestada.

Agradecemos especialmente ao alumnado de 1º da ESO a recollida que fixeron de cabichas durante unha das saídas didácticas.

Esta acción forma parte dos seguintes programas: Clases sen fume; Proxecto Terra: o patio escolar contruíndo un entorno de convivencia; EduSaúde; PVAD (proxecto de vida activa e deportiva).

« Xullo 2024 »