Xornadas científicas

Durante varios días, no propio centro, lévanse a cabo diversas actividades relacionadas coa Ciencia, organizadas polo departamentos de Bioloxía-Xeoloxía, Física-Química, Matemáticas e Tecnoloxía. Consta de concursos e experiencias científicas nas que parte do alumnado dirixe e explica ditas actividades ao resto dos compañeiros. O obxectivo é despertar o interese pola Ciencia e presentala como algo sixelo e divertido que está ao alcance de todos.

Materiais

Marta Sanjuán Pedreira

IES Agra de Leborís

Ambas relatoras encárganse da coordinación dos departamentos de Ciencias, da proposta de actividades e selección do alumnado que as dirixe e participa, asi como da organización dos espazos, días e tempos. No presente curso, desenvolveuse a 2ª xornada da Semana da Ciencia dentro do programa "Xornadas Científicas", cun elevado índice de participación, en especial do alumnado de 1º e 2º de ESO.

Sonia Gay Sánchez

IES Agra de Leborís