Programación do mércores 25 de abril

Este III Encontro de intercambio de experiencias educativas. Compartindo Boas prácticas pretende ofrecer a todo o profesorado unha nova oportunidade para mostrar as súas experiencias, recursos, materiais, metodoloxías, extratexias e iniciativas que favorezan a reflexión nun marco de colaboración para a innovación educativa.

Recepción de participantes e recollida de documentación

16:30 - 16:45

Presentación e innauguración dos encontros

16:45 - 17:00

Conferencia inaugural

A revolución das escolas21. Así traballan os centros máis innovadores do mundo. Alfredo Hernando Calvo

17:00 - 18:30

“Unha escola21 non é unha escola. Unha escola21 é a escola do Século XXI. A primeira ollada, pode parecer que esta definición non cambia nada. De feito, todas as escolas do presente deberían ser escolas do Século XXI. Con todo, a realidade é que non o son. Están no Século XXI pero non viven o Século XXI, non o experimentan, o seu reloxo institucional parouse. O mundo está cheo de escolas onde profesores e alumnos se comportan doutro xeito, onde as notas teñen outro sentido, os horarios cambian e as aulas e os corredores son o escenario de actuacións completamente novas. Son escolas que medran para lograr mellores resultados. Escolas que se transforman en escolas21."

Comunicación - en breve

Boa práctica - Comunicación

Formación e innovación. Alejandro Sánchez Amado. CEIP Francisxo Vales Villamarín

18:30 - 19:00