Antigos costumes

Boas, familias!!

Dende o colexio queremos facer unha actividade para a que precisamos a vosa colaboración. Poderá participar algún familiar do alumnado ou ben calquera outra persoa disposta a colaborar coa comunidade educativa.

Trataríase de facer un relatorio sobre “Antigos costumes”, hoxe en desuso, utilizando a lingua galega. Podedes contar lendas, contos ou simplemente historias ou anécdotas, autobiográficas ou non, que reflictan a vida no noso barrio, na nosa cidade ou nas aldeas no século XX, xogos aos que xogábades de pequenos/as... Tódalas vosas propostas serán benvidas!

O obxectivo é poñer en contacto ao alumnado coa lingua e cultura galega, a través da narración oral.

Agradeceriamos que nos mandásedes un vídeo ou un audio ao correo electrónico wencescogalego@gmail.com antes do 30 de abril porque queremos colgalo na páxina web durante a semana das Letras Galegas.

ANIMÁDEVOS PARA NON PERDER A NOSA CULTURA!!

MOITAS GRAZAS!!

Equipo de Dinamización da Lingua Galega do CEIP PLurilingüe Wenceslao Fdez. Flórez.