Convocatoria asamblea xeral ordinaria

Achegamos convocatoria de Asamblea xeral ordinaria, que se celebrará o venres día 7 de xuño de 2024.

Parabéns ao alumnado

A Xunta Directiva da AFA quere transmitir as súas felicitacións ao alumnado do centro, pola elaboración das propostas remitidas ao I Concurso provincial contra a violencia de xénero, da Deputación de Ourense.

Nomeadamente, aos grupos de 5º e 6º de Primaria, polo premio recibido, e ao equipo docente pola súa colaboración. Moitos parabéns!

Na seguinte ligazón pódese ampliar a información: noticia

Convocatoria asamblea xeral ordinaria

Achegamos convocatoria de Asamblea xeral ordinaria, que se celebrará o venres día 9 de xuño de 2023.

Convocatoria asamblea xeral ordinaria

Achegamos convocatoria de Asamblea xeral ordinaria, que se celebrará o venres día 3 de febreiro de 2023.

Comunicado Xunta Directiva - Actividades no polideportivo

A Xunta Directiva da AFA, ante o deterioro da cuberta do polideportivo do colexio e á vista de que a Consellería de Educación aínda non substituíu as chapas minionda rotas, tal e como se solicitou en reiteradas ocasións dende o centro escolar, toma as seguintes decisións:

• Dende hoxe mesmo, 22 de novembro, as actividades extraescolares da AFA que viñan desenvolvéndose no polideportivo, pasarán a realizarse no ximnasio ou na aula multiusos.

• Tamén no día de hoxe, presentaremos un escrito na Xefatura Territorial da Consellería de Educación, requirindo que se arranxe, de inmediato e dunha vez por todas, a referida cuberta.

Adxuntamos comunicado.

Convocatoria asamblea xeral ordinaria

Achegamos convocatoria de Asamblea xeral ordinaria, que se celebrará o venres día 30 de setembro de 2022.

Convocatoria asamblea xeral ordinaria

Achegamos adxunta, convocatoria de Asamblea xeral ordinaria, que se celebrará o 29 de abril de 2022.

Consello escolar

O martes, día 25 de xaneiro, está convocada reunión do Consello escolar.

A representante da asociación de familias no Consello, dará traslado de cantas cuestións sexan comunicadas con antelación no correo da asociación: anpaceipsacoearce@hotmail.com

Convocatoria asamblea xeral ordinaria

Achegamos adxunta convocatoria de Asamblea xeral ordinaria, que se celebrará o 14 de xaneiro de 2022.

Servizo de gardería. Curso 2017 - 2018

Informámosvos  que o SERVIZO DE GARDERÍA xa está en funcionamento.

Aquí vos deixamos  a inscrición para as familias que desexedes usala.
Atoparédelo en FICHEIROS ADXUNTOS, ao final desta páxina.

Tamén está dispoñible na dirección do cole.