Iniciar sesión: Acceso

Curso 2015/2016

Festival de fin de curso 2016

O fin de curso chegou e quixemos celebralo por todo o alto. Mirade o gran esforzo  realizado polo noso alumnado na recta final.

FELICES VACACIÓNS PARA TODOS!!!

Culturgal

Para finalizar o proxecto anual de centro deste ano, "Costumes e tradicións galegas", celebramos a I Edición do noso particular CULTURGAL. Esta exposición tratou de recoller moitos dos traballos relacionados coa temática do proxecto para que toda a comunidade educativa os contemplase. Ademais grazas á colaboración das familias tamén gozamos dunha degustación de produtos típicos da nosa gastronomía nun ambiente distendido e festivo.

Festa da auga

No CEIP O Sello despedimos este curso escolar pasados por auga e cheos de escuma.

Mirade como o pasamos de ben!

Sardomela 19

Xa temos publicada e enviada ás nosas familias unha nova edición da nosa revista escolar que este ano cumpre 19 anos.

Agora tamén podedes gozala en formato dixital.

Día da Árbore

O venres 3 de xuño visitamos o CEE Saladino Cortizo para festexar como cada ano este día. Compartimos co alumnado deste centro anfitrión e tamén co CEIP Carballal unha morea de actividades e xogos e pasámolo en grande.

Xa agardamos con ilusión

a que chegue o vindeiro ano!

Séguenos no Instagram!

Sen timbre na escola

Aquí podes escoitar os temazos que soan cada semana!

En que andamos no Sello?

Estes son algúns dos proxectos nos que participa o noso cole. Clica neles para gozar de cousiñas: