BENVIDA

No CEIP Mosteiro-Bembrive ofertamos un modelo de ensinanza afectiva e acolledora, aberta á comunidade, inclusiva, motivadora e participativa, coa finalidade de que, día a día, o noso alumnado experimente multitude de vivencias que lles permitan medrar como persoas con valores.

BENVIDOS/AS Á NOSA ESCOLA!

NOVAS

CHEGAN AS COLONIAS

¡POR FIN CHEGARON AS COLONIAS!

AQUÍ TEDES OS DESTINOS E DATAS PARA CADA CURSO.

RIFA PARA AS COLONIAS

A COMISIÓN DE COLONIAS ORGANIZOU UNHA RIFA NA QUE O PORTADOR DA PAPELETA QUE O SEU NÚMERO COINCIDA COAS CATRO DERRADEIRAS CIFRAS DO PRIMEIRO PREMIO DO SORTEO DA ONCE DO 30 DE ABRIL,DISFRUTARÁ DUNHA CEA PARA DÚAS PERSOAS NO RESTAURANTE "O RANCHEIRO".

O NÚMERO PREMIADO NO SORTEO DA ONCE FOI:  63824  RIFA: 3824

CROSS EN BEMBRIVE (EDICIÓN Nº XXXVI)

A XXXVI EDICIÓN DO CROSS ESCOLAR TIVO UNHA GRAN PARTICIPACIÓN.

FELICIDADES A ORGANIZACIÓN E NORABOA AOS PARTICIPANTES.

ENTROIDO BEMBRIVE 2015

UN ANO MÁIS O ENTROIDO EN BEMBRIVE FOI UN ÉXITO.PARA AS COLONIAS ISTO SUPÓN UN GRAN APORTE DE DIÑEIRO POR PARTICIPAR TÓDALAS COMPARSAS DO COLE MÁIS A DA ANPA.DESPOIS DE MOITO TRABALLO OS RESULTADOS FORON BOÍSIMOS.

Curso 2014-15

SE DAS COLONIAS QUERES DISFRUTAR ANÍMATE A COLABORAR

A comisión de Colonias traballa para que este novo curso teña unhas colonias nas que os nosos alumnos e alumnas gocen duns días de lecer, convivencia e aprendizaxe.

Os pais e nais da Comisión montaron un chiringuito na  Festa da Sidra en Bembrive, onde colaboraron levando sobremesas   1º,  2º, 3º e 4º.

Tamén celebrouse un  MAGOSTO  no cole o venres, 14 de novembro, onde houbo un concurso de tortillas (gañando Rafa Ameneiro) e outro de sobremesas de cabaza e castañas (sendo a gañadora Marga Alonso) A festa foi amenizada por un grupo de música galega.

Xa temos a LOTERIA de Nadal, e están a vendela os nenos e nenas de 4º, 5º e 6º, tamén podedes mercala na ANPA ou na secretaría do colexio.

¡Mirade que número mais bonito!

Sorriso17508Sorriso

Para alegrar o ambiente de NADAL  nos nosos fogares, xa temos unhas preciosas Poinsetias (Flor de Pascua) ou abetos naturais decorados.

IES ADSCRITO

IES RICARDO MELLA

INICIATIVAS

Polos Creativos | Consellería de Cultura, Educación y Universidad