Festas de despedida de curso

Gran festa de despedida no último día de clase

O pasado venres, 21 de xuño, as aulas do noso colexio enchéronse de alegría e emoción na celebración do último día de clase do curso. Os nenos e nenas despedíronse dos seus amigos e amigas con diversas festas que fixeron deste día unha experiencia inesquecible.

Desde primeira hora da mañá, as aulas decoráronse con coloridos adornos e dispuxéronse as mesas para recibir as deliciosas viandas traídas polo alumnado. Cada familia aportou o seu gran de area, e grazas a eles, puidemos gozar dunha gran variedade de comidas que fixeron as delicias de todas as persoas presentes.

A música ambiental non faltou nesta celebración, creando un ambiente festivo e animado que invitaba a todos e todas a gozar e a compartir momentos especiais cos seus compañeiros e compañeiras. Os alumnos e alumnas bailaron, cantaron e riron, creando recordos que levarán consigo durante moito tempo.

Ademais da comida e a música, organizáronse diversas actividades e xogos que fomentaron a participación e o traballo en equipo. Foi unha xornada chea de risas e diversión, onde a colaboración e o compañeirismo estiveron presentes en todo momento.

Queremos agradecer a todas as familias pola súa colaboración e apoio, así como aos docentes que fixeron posible esta celebración. Sen dúbida, foi unha despedida perfecta para pechar un ano cheo de aprendizaxes e experiencias compartidas.

Felices vacacións a toda a comunidade educativa e vémonos o próximo curso con novas enerxías e ganas de seguir aprendendo xuntos!