I CONVIVENCIA ESCOLAR DEPORTIVA.

Convivencia

I Convivencia escolar deportiva dos colexios Mariñamansa, Virxe de Covadonga e Manuel Sueiro.

Os escolares do CEIP de Mariñansa, Virxe de Condonga e Manuel Sueiro, viviron unha xornada chea de emoción e diversión ao participar na I Convivencia Escolar Deportiva.

Os nenos e nenas uníronse nun ambiente de camaradería e entusiasmo para gozar de diferentes xogos e actividades ao aire libre. Entre os xogos realizados atopábanse clásicos como o paracaídas, tres en raia, pano, a rayuela, tres en raia,... que puxeron a proba a destreza, coordinación e habilidades dos participantes.

A risas e a alegría fixéronse presentes en cada momento, creando un ambiente de sa competencia e compañeirismo. Os escolares demostraron o seu espírito deportivo e a súa capacidade para traballar en equipo, fortalecendo lazos de amizade e solidariedade entre os centros educativos. Sen dúbida, esta convivencia deportiva foi unha experiencia enriquecedora que quedará na memoria de todos os participantes como un día cheo de diversión e aprendizaxe.

Estamos desexando que os nosos mestres e mestras de Educación Física organicen a II Convivencia Escolar Deportiva e que poidamos invitar a algún colexio máis para poder xogar todos xuntos!!!

Convivencia