Excursión aos areais de Samil

O alumnado de Primaria gozou dun día de praia en Samil!

O pasado 4 de xuño, os nenos e nenas de Educación Primaria do Manuel Sueiro viviron unha xornada inesquecible na costa de Vigo. A excursión aos areais de Samil brindoulles a oportunidade de gozar dun día soleado na praia, realizando diversas actividades e xogos ao aire libre.

Tras instalarnos na praia e protexerse do sol con crema solar, aproveitamos o espazo que a marea baixa deixara ao descuberto para construír castelos de area, xogar á pelota e explorar os arredores. A súa imaxinación e creatividade desbordáronse mentres daban vida a impresionantes obras de enxeñería coa area e gozaban cos xogos que levaran desde o colexio.

O momento máis agardado chegou cando, por fin, puideron meterse na auga e refrescarse no mar. A ledicia e os berros de felicidade inundaron a praia mentres os nenos e nenas se divertían nadando, xogando nas ondas e chapoteando cos seus amigos e amigas.

Para repoñer enerxías, o xantar realizouse no piñeiral que se atopa xunto á praia. Alí, compartiron as súas experiencias da mañá.

A tarde estivo dedicada á diversión nas instalacións acuáticas do complexo de lecer de Samil. As piscinas e os xogos de auga proporcionaron horas de entretemento aos nenos, quen se deslizaron, chapotearon e riron sen parar.

Para finalizar o día, un delicioso xeado serviu para refrescarse e poñer o broche final a unha excursión chea de momentos inesquecibles. O alumnado regresou a casa canso pero feliz, coa mochila chea de recordos e o corazón rebosante de ledicia por teren gozado dun día tan especial na praia.

Esta experiencia non só lles permitiu gozar do sol e o mar, senón que tamén fomentou a convivencia, o traballo en equipo e o respecto polo medio ambiente. Sen dúbida, un día que quedará gravado na memoria dos nenos e nenas e que reforzará os lazos de amizade entre eles.

book | by Dr. Radut