CONVIVENCIA MUSICAL

Convivencia

O alumnado de 4º e 5º de educación primaria participa na  I Convivencia Musical na Praza Maior de Ourense.

O pasado 29de maio, o alumnado de 4º e 5º de educación primaria do noso centro tivo a oportunidade de participar na I Convivencia Musiscal realizada na Praza Maior de Ourense.

Diversos colexios da provincia de Ourense (A Ponte, Irmáns Villar, Vistahermosa, Amaro Refojo de Verín,...)  reuníronse nunha emocionante convivencia musical que resultou ser todo un éxito. Durante o evento, os estudantes participaron en diversos obradoiros onde puideron experimentar con ritmos creativos utilizando vasos e picas, gozar de clases de baile animadas, explorar a percusión e divertirse co xogo do paracaídas.

A enerxía e a alegría podíanse sentir no ambiente mentres os mozos mostraban as súas habilidades musicais e uníanse en harmonía. A Praza Maior converteuse nun escenario vibrante onde a música e a diversión fusionáronse para crear un evento inesquecible. Esta convivencia musical non só permitiu aos estudantes expresar a súa creatividade e talento, senón que tamén fomentou a unión e o compañeirismo entre os colexios da cidade. Sen dúbida, foi unha experiencia enriquecedora que quedará gravada na memoria de todos os participantes

Convivencia