Iniciar sesión: Acceso

VOLTAMOS COAS PILAS CARGADAS

Ola familias!!

Xa estamos de volta e comezando o segundo trimestre cheos de enerxía. O luns, nada máis chegar á clase, nos atopamos cuns agasallos que nos deixaron os Reis Magos e Papá Noel: un quebracabezas, unha nave espacial e un cohete estilo Lego para construir, todo da temática do Universo (pronto saberedes o motivo).

O primeiro que fixemos ese día foi rexistrar o tempo atmosférico do mes de decembro que nos quedou pendente, traballando o conteo, a asociación grafía - cantidade e a grafía dos números.

No recreo algunhas compañeiras atoparon caracois e lles fixeron unha casiña. Sorriso

Esta semana, como xa estamos en inverno, tamén puidemos manipular neve creada na clase, traballando a estimulación sensorial.

Algún compañeiro viu que había moita neve no chan e decidiu recollela (vida práctica en estado puro).

Coa axuda da profe Sareva traballamos a conciencia fonolóxica coa caixa dos sons: tiñamos que coller un obxecto dunha caixa, dicir o seu nome, identificar o seu sonido incicial e metela no caixón que tiña a letra que representaba ese son. Os peques de 3 anos vanse iniciando pouco a pouco neste tipo de actividades.

Como proposta de lóxica matemática tiñamos que ponerlle aos pingüíns tantos peixes como indicaba o seu número.

Os peques de 5 anos traballaron coa táboa do 100: a mestra colocaba uns pingüíns na táboa e tiñamos que saber en qué número estaban, buscalo e colocalo.

Esta semana tamén puidemos disfrutar do mini mundo do inverno.

Outra das propostas de iniciación á lectoescritura foi formar palabras do vocabulario do inverno. Así observamos a imaxe, a formamos coas letras de madeira e logo escribimos a palabra. Os maiores tamén a formaron en minúscula e os peques de 3 anos só a formaban.

E para traballar as nosas mans e a nosa creatividade tivemos que decorar un copo de de neve enorme con distintos elementos coas cores do inverno.

Tivemos outra actividade de lectoescritura. Nesta ocasión consistía en identificar o son inicial dunha palabra relacionada co inverno e buscar a letra que o representaba. Os máis peques tiñan o nome como referencia.

Os máis maiores intentamos ler unha palabra na pizarra (sempre respectando o nivel psicomadurativo de cada un/unha) e buscabamos a imaxe.

E para rematar a semana limos o conto de "La ballena en invierno" e fixemos un debuxo del, traballando desta forma a comprensión lectora, a creatividade, o emprego do espazo no papel...