Avtividades

A Fábrica dos Poetas

O alumnado de 6º de EP desfrutou onte dun Roteiro Literario organizado polo Ies Poeta Díaz Castro. Recorreron a vila parando naqueles lugares máis relacionados coa vida do poeta.

A Fábrica dos Poetas

Derradeiro día

Hoxe rematamos un curso escolar moi complicado, cheo de malos momentos, preocupacións, nervios, tensión... pero tamén cargado de aprendizaxes, lembranzas, amizades e momentos únicos que nos farán valorar sen dúbida as cousas máis sinxelas.

Quixemos facerlle unha pequena homenaxe ao noso compañeiro Domingo e lembralo con cariño neste derradeiro día de curso. Foi un acto sinxelo pero cheo de emotividade e cariño.

Grazas a todo o profesorado que estivo ó pé do canón este curso e axudaron a sacalo adiante pese aos atrancos e dificultades. Unha mención especial  merece o profe Miguel para o que hoxe foi o seu derradeiro día no cole. Agardamos que desfrutes da túa merecida xubilación!!

Grazas tamén a todas as familias polo apoio e comprensión mostrada ao longo de todo o curso. Confiamos en que o vindeiro sexa máis tranquilo e levadeiro.

E parabéns para todo o noso alumnado pola súa actitude exemplar

Vémonos o 9 de setembro.

Bo verán e boas vacacións.

Unha aperta.

Álbum: Curso 20/21 -> Derradeiro día

O Lagostelle contra a Violencia de Xénero

Artistas de Samaín!!

O álbum elixido (aid = 55) non ten ninguha imaxe, ou non é público!

En clave de SOL

Actividade para aprender a compoñer unha pequena melodía en clave de sol.

O álbum elixido (aid = 51) non ten ninguha imaxe, ou non é público!

En clave de SOL

Nesta actividade aprenderás a compoñer unha pequena melodía en clave de sol.

Día da Paz

Este xoves día 30 celebramos o Día da Paz. Lemos un manifiesto, cantamos e visionamos un video que fixemos contra a  Violencia de Xénero (arquivo adxunto).

Álbum: Curso 19/20 -> Día da Paz

Partido do Breo- Tau Castellón

O pasado sábado moitas familias disfrutaron do partido do CB Breogán no Pazo grazas as invitacións coas que nos agasallou o equipo. Agradecemoslle moito o detalle xa que foi unha experiencia moi bonita!!

Álbum: Curso 19/20 -> Partido Breo

Postais

Xa están expostas as postais de Nadal!!

Premiados

Postais