Complementarias

Festa de Fin de curso

Hoxe tivo lugar a festa de final de curso. Houbo inchables, pintacaras, xeados, pompas, xogos e moita diversión!!

Álbum: Curso 23/24 -> Festa Fin de curso

Teatro

O alumnado de 6º EP levou a cabo no ximnasio a representación das obras de teatro que estiveron traballando durante todo o curso. Vaia artistas!!

Álbum: Curso 23/24 -> Teatro

Visita

Onte visitounos Regina, mestra xubilada que nos comtou moitas cousas sobre os seus 18 anos no centro.

Visita

Concerto didáctico

Onte a banca de música de Gutiriziz ofreceunos un concerto didáctico.

Álbum: Curso 23/24 -> Concerto didáctico

Saída do 1º ciclo

O pasado xoves o alumnado de 1º e 2º de E Primaria visitarón o Labirinto de Breoghán en Vilarmaior.

Álbum: Curso 23/24 -> Lab. Breogán

Saida de E Infantil

A semana pasada, o alumnado de E Infantil  visitou o o parque de Corax Fauna. Tiveron un día espectacular e desfrutárono moito.

Álbum: Curso 23/24 -> Saída a Corax

Leandro Lamas

Dentro das actividades do 50 aniversario, hoxe contamos coa visita do pintor e ilustrador  Leandro Lamas que levou a cabo tres obradoiros cos ciclos de Primaria. Explicoulles como facer un debuxo paso a paso e de xeito sinxelo. Quedaron xenial!

Tamén tivo tempo de sacar unha foto no recuncho da biblioteca que lle temos reservado.

Álbum: Curso 23/24 -> Leandro Lamas

Feira InnovArt

O alumnado de 5º EP visitou a Feira de InnovArt en Santiago de Compostela.

Álbum: Curso 23/24 -> InnovArt

Charlas Afectivo-Sexuais

Un ano máis e grazas a colaboración co Anpa, tivemos as charlas afectivo-sexuais a cargo do gabinete Otero Piñán.

Álbum: Curso 23/24 -> Charlas Afectivo- Sexuais

Visitas

Seguindo coas visitas do 50ª aniversario, onte visitounos Herminia (antiga conserxe) para falar dos máis de corenta anos traballando no colexio. Coma sempre houbo moitísmas preguntas.

Visitas