ADMISIÓN ALUMNADO. CURSO 2020- 2021

0

2

0

*Inicialmente reservados para alumnado con necesidades específicas de apoio educativo (atendendo ao disposto no artigo 3º.2 da Orde do 12 de marzo de 2013).

** fe de erratas: As dúas prazas de primaria corresponden a cuarto de primaria.

CALENDARIO DO PROCEDEMENTO DE ADMISIÓN E MATRÍCULA.

Presentación da solicitude de admisión

1 ao 20 de marzo na aplicación/23 de marzo no centro

Presentación listaxe provisional

O 25 de marzo

No caso de haber máis solicitudes que prazas:

Presentación da documentación acreditativa dos criterios de baremo

do 26 de marzo ao 8 de abril

Publicación das listaxes provisionais de persoas admitidas e non admitidas

antes 25 de abril

Reclamacións ás listaxes (5 días hábiles despois da publicación destas)

Do 27 de abril ao 1 de maio

Publicación das listaxes definitivas de persoas admitidas e non admitidas

antes do 15 de maio

Formalización da matrícula en educación infantil e primaria

do 20 ao 30 de xuño

PROCEDEMENTO PARA CUBRIR A SOLICITUDE

Pódese facer a través dun dos seguintes procedementos:

1.- Cubrindo e entregando no centro de primeira opción o impreso que está a súa disposición na citada aplicación ou na secretaría do centro.

2.-. A través da aplicación <admisionalumnado>

(https://www.edu.xunta.es/admisionalumnado).

Cubren o formulario de admisión a través do menú Solicitudes - Admisión - Crear solicitude de admisión. Feito eso poden optar por:

• Cubrir e imprimir dito formulario e achegalo ao centro educativo no que queren matricular ao seu fillo ou filla en primeira opción.
  • Se dispoñen de certificado dixital ou chave 365, presentalo na Sede Electrónica a través da aplicación.

CONSULTA DO ESTADO DAS SOLICITUDES

O alumnado e as familias poderán consultar o estado de tramitación das súas solicitudes:

-      A través da aplicación <admisionalumnado> (https://www.edu.xunta.es/admisionalumnado), utilizando o código de solicitude e o número de DNI da persoa solicitante.

PUNTUACIÓN NO BAREMO

Se o número de solicitudes é superior ao de prazas dispoñibles, aplicaranse os seguintes criterios:

• Existencia de irmás ou irmáns matriculadas/os no centro: 8 puntos polo primeira/o e 2 puntos por cada unha/un dos restantes
  • Nai, pai, titora ou titor que traballe no centro: 3 puntos
  • Proximidade do centro ao domicilio familiar:

a) área de influencia 6 puntos
             b) área limítrofe á área de influencia 3 puntos.

• Proximidade ao lugar de traballo dos proxenitores ou titores:

a) área de influencia 4 puntos
             b) área limítrofe á área de influencia 2 puntos.

• Renda anual per cápita da unidade familiar, respecto ao indicador público de renda de efectos múltiples (IPREM):

a) Se é inferior a 0,5 veces o IPREM: 3 puntos.
                   b) Se é igual ou superior a 0,5 e inferior a 0,75 veces o IPREM: 2 puntos.
                   c) Se é igual ou superior a 0,75 veces e inferior ao IPREM: 1 punto.
                   d) Se é igual ou superior ao IPREM: 0 puntos.

• Condición de familia numerosa: Por pertencer a familia numerosa de categoría especial: 3 puntos e por pertenza a familia numerosa de categoría xeral: 2 puntos.

• Condición de familia monoparental: 2 puntos
  • Concorrencia de discapacidade na alumna ou alumno, ou en calquera dos seus proxenitores, titores, irmás ou irmáns:

a) Por discapacidade da alumna ou alumno: 4 puntos.
                      b) Por discapacidade dunha/un das/dos proxenitoras/es ou titoras/es: 3 puntos.
                       c) Por discapacidade dalgunha/un das/dos irmás/áns da alumna ou alumno: 1 punto por cada unha/un delas/es.

• Criterio establecido por cada centro educativo (solicitar un centro público): 1 punto

Poden consultar toda a información descargando o arquivo adxunto.

A dirección

RESUMO INSTRUCIÓNS SOBRE O PROCESO DE ADMISIÓN CURSO 2020-21.pdf44.32 KB