TRABALLO TELEMÁTICO

Estimadas familias,

Ante a declaración de Emerxencia Sanitaria informamos que o centro educativo estará pechado durante o tempo que a Consellería considere oportuno.

O proceso de formación do alumnado ten que quedar garantido, cada nivel está a deseñar actividades a través de diversas plataformas. Para acceder á información e ás actividades faremos uso da aplicación tokapp school xa que é unha aplicación que utilizamos dende tempo atrás e de uso da práctica totalidade das familias; para aquelxs que non dispoñan da mesma, o correo electrónico do centro está a vosa disposición como vía de comunicación se así o preferides. Estas actividades non son avaliables.

A entrega de matrícula e outras labores administrativas se pospoñen ata novo aviso.

Dende o equipo docente enviámosvos un saúdo agarimoso, o desexo de saúde a tódalas familias e a proposta de ver esta situación como unha oportunidade de poder parar, falar cxs nosxs fillxs, proveitar tempo con eles (na maioría das ocasións nos queixamos de que o traballo e a rutina diaria impiden que poidamos adicarlle o tempo que se merecen); nunca nos vimos nunha situación tan difícil de afrontar, pero temos a oportunidade de parar para coñecernos, as aprendizaxes e as conclusións que saquemos neste prceso poden ser