Saídas

Ver as fotos na Galería

Álbum: 2023-24 -> Orientación co IES Sánchez Cantón

Buscando cogomelos polo Gafos

A  Asociación Micolóxica Brincabois, con dous dos seus representantes,  acompañáronnos  na saída polos alrededores do colexio e do río Gafos,  na búsqueda dos, para moitos, esperados cogomelos de outono. Ver a exposición dos cogomelos. - Ver as fotos do alumnado na Galería

Álbum: 2023-24 -> Saída polo Gafos - Cogomelos

Saída ao Parque de Bombeiros 1º Ciclo

Ver na Galería de fotos: 1ª Saída 2ºA-1ºB  - 2º Saída - Fotos de 2ºB e 1ºA - 3ª Saída 1ºC-2ºC

Álbum: 2022/23 -> Saída ao Parque de Bombeiros 1º Ciclo I

Saída ao Mercado (Praza de Abastos)

O pasado mèrcores día 23, o alumnado de 4º de primaria foi ao Mercado de Pontevedra!!! Fixeron unha visita guiada onde aprenderon sobre mariscos, peixes,queixos e carne!

Álbum: 2022/23 -> Saída Praza de Abastos

Teatro - La aventura de aburrirse

O alumnado de 1.º e 2.º de Primaria asistiu á sede Afundación de Pontevedra para ver "La aventura de aburrirse", unha obra de teatro de monicreques protagonizada por unha nena chamada Rita que, a pesar de ter moitos xoguetes, sempre anda aburrida e non sabe xogar soa. Pero... todo cambia grazas a un parruliño de goma que lle dá a súa avoa. Cunha mensaxe de fondo no que se transmite o pouco valor do material fronte á forza da imaxinación. Luz, música e ilusión, nun día pasado por agua.

Álbum: 2022/23 -> Teatro - La aventura de aburrirse

Saída ao Parque Forestal `Monte da Tomba´