Orientación. CEIP de Baiñas

CEIP “BAÍÑAS”- D. ORIENTACIÓN 15127 Vimianzo-A Coruña   881 96 00 10-11-12  -  ceip.bainas@edu.xunta.es

#EUQUÉDOMENACASA

CADERNOS DE DESENVOLVEMENTO EMOCIONAL EN FAMILIA

Hola familias e alumnado!

Aquí vos deixo uns cadernos de desenvolvemento emocional en familia. Os aspectos emocinais e afectivos son de grande importancia na educación dos nosos fillos.

A Orientadora.

Tamén podedes acceder a eles abrindo os documentos adxuntos.

R-E-S-I-L-I-E-N-C-I-A: la vacuna contra el COVID-19

De momento a mellor vacuna é a resiliencia. Un artigo moi interesante sobre como enfocar psicolóxica e anímicamente a problemática que vivimos actualmente:

MÁS ALLÁ DEL BALCÓN

Más allá del balcón é un recurso para axudarnos a comprender un pouquiño mellor a situación actual que estamos a vivir nestes tempos de COVID-19.

PInchade na imaxe ou no documento adxunto.

GUÍA DE APOIO PARA PAIS E NAIS

O departamento de Orentación preséntavos unha serie de recursos,enlaces e actividades que vos poden axudar nesta época de confinamento.

Pinchade na imaxe ou no documento adxunto para abrir.

PROPOSTAS DE ACTIVIDADES DENDE O DEPARTAMENTO DE ORIENTACIÓN

Para convivir e levar mellor a cuarentena a través do libro: "Amar":

A actividade consiste en ler unha páxina cada vez que toda a familia se xunte na casa, e seguidamente conversar sobre o lido, anotando as palabras clave.

A continuación podedes pegalas nalgunha parede da casa, e crearedes a vósa propia árbore do amor. Unha árbore que nos dará refuxio en momentos de agobio, tensión, enfado ou tristura.

Por outro lado atoparedes recursos coma fichas para explorar as emocións, desenvolver ferramentas para alcanzar os soños, fomentar a empatía...

ANIMÁDEVOS!!

Nota: Podedes quitarlle unha foto á vosa árbore e envialas ao correo: ceip.bainas@gmail.com

PAUTAS PARA ESTIMULAR A LINGUAXE NA CASA

Aquí tendes unhas pautas para estimular a linguaxe na casa:

Pinchade na imaxe ou no seguinte enlace: Pautas para estimunlar a linguaxe na casa.

Coidádevos e un saúdo da profe de Audición e linguaxe!!

GUÏA E PAUTAS PARA AS FAMILIAS SOBRE O CORONAVIRUS

Pautas para as familias e o alumnado e unha guía moi útil para estes tempos de Coronavirus!

Se queredes acceder a estes documentos só tendes que pinchar no título deste enlace e abrir os documentos adxuntos.

Un saúdo!

A Orientadora!

DEPARTAMENTO DE ORIENTACIÓN

HOLA FAMILIAS E ALUMNADO!

Dende o Departamento de Orientación do CEIP de Baíñas querémosvos anunciar de que tendes actividades de reforzo e recursos psicopedagóxicos que vos van a axudar tanto ao alumnado coma ás familias nestes momentos de reclusión.

Para acceder a esta información so tendes que acceder ao título deste enlace ou na columna da dereita pinchar en blogs/Departamento de orientación/#EUQUÉDOMENACASA ou Novas Orientación.

Moito ánimo e un afectuoso saúdo!

A Orientadora

#EUQUÉDOMENACASA"

A UNESCO tivo o gran detalle de "colgar" na Internet o acceso a Biblioteca Dixital Mundial . Pego o enlace : https;//www.wdl.org/es para que as familias poidan aproveitar o tempo culturalmente.

Que disfruten e xa saben:

¡ QUÉDENSE NA CASA!

Cómo ensinar a estudar aos teus fillos en 10 pasos.