Caza do tesouro: Día de Europa
Guía didáctica
Destinatarios
- Alumnado de segundo e terceiro Ciclo de Ed. Primaria
Obxectivos
- Pescudar información sobre a Unión Europea.
- Investigar sobre a orixe da celebración do Día de Europa.
- Coñecer os Símbolos de Europa.
- Localizar no mapa os países da Unión Europea.
- Memorizar información relevante sobre un país da UE.
- Identificar as intitucións principais da UE.
- Coñecer as funcións fundamentais do Parlamento Europeo.
- Ser capaz de debater en público ideas propias.
- Analizar datos estadísticos dos membros da UE.
- Argumentar e fundamentar as ideas manifestadas.
- Desenvolver a capacidade de diálogo cos compañeiros.
- Ser quen de realizar pescudas de información en internet.
- Usar as Novas Tecnoloxías no aula, manexando algunhas funcións propias do Sistema Operativo (cortar, pegar, descargar arquivos...).
- Ser capaz de plasmar nun relato ideas relativas a un tema dado.
Contidos
- Día de Europa.
- Historia da Unión Europea.
- Membros da Unión Europea.
- Parlamento da Unión Europea.
- Constitución.
- Membros.
- Funcións.
- Presidente.
- Símbolos da UE:
- A Bandeira.
- O Escudo.
- O Himno.
- O Lema.
- Metodoloxía das Cazas do Tesouro.
- O conto como método expositivo de ideas.
Competencias
Nesta webquest trabállanse as seguintes “Competencias clave”:
- Comunicación lingüística (CCL).
- Competencia dixital (CD).
- Aprender a aprender (CAA).
- Competencias sociais e cívicas (CSC).
- Sentido de iniciativa e espírito emprendedor (CSIEE).
- Conciencia e expresións culturais (CCEC).
Metodoloxía
- Material: Ordenadores con conexión a internet e impresora.
- Software: Programas de navegación por internet, programas de edición de textos (Office, LibreOffice ou Google docs). Aconséllase para traballar con contas de Google que o centro cree as contas necesarias (nomedocentro01,nomedocentro02...) e facilite os datos de usuario e contrasinal ao alumnado.
- Organización do espazo: Traballaremos na aula de informática para a pescuda de información e na biblioteca para a resposta á "Gran pregunta".
- Organización alumnado: O alumnado traballará individualmente a tarefa de pescuda da información ata completar o esquema/guión. En grupos de dúas persoas prepararán o álbum ilustrado dos países membros da UE. O conto ilustrado da "Gran Pregunta" . As actividades de lecer pódense facer de forma individual ou nos grupos de 2 persoas establecidos.
- Recursos educativos: Os recursos complementarios aparecen reflictidos no apartado de "Recursos" da Caza do tesouro.
- Interrelacións: Nesta tarefa están implicadas as áreas de lingua, ciencias sociais, plástica e transversais "Ed. cívico e constitucional"..
Temporalización
- Catro ou cinco sesións dunha hora.
Avaliación
- O alumnado observará os criterios de avaliación das tarefas antes de comezar a realización das mesmas. Asemade, unha vez rematado o traballo, realizará a autoavaliación e comprobará a puntuación obtida.
- O profesorado realizará a avaliación das tarefas presentadas segundo os criterios reflectidos no apartado de "Avaliación" da Caza do Tesouro.