Incorporación dos datos relativos aos resultados do alumnado dos diferentes grupos nos trimestres do curso 21/22

A folla de cálculo para rexistrar os resultados cuantitativos das sesións de avaliación dos diferentes grupos do centro consta de dúas pestanas:

- Nas gráficas da pestana "ESO" se van mostrar os resultados globais por niveis do alumnado que aproba todo, supende una materia, suspende dúas materias, suspende tres materias e suspende catro ou máis materias. ESTA PESTANA ESTÁ PROTEXIDA E OS DATOS SE INCORPORAN DIRECTAMENTE A ELA DENDE A PESTANA "GRUPOS ESO".

- Nas gráficas da pestana "GRUPOS ESO" se van a mostrar os resultados parciais por grupo dentro de cada nivel do mesmo xeito que na pestana "ESO". Cada titor ou titora introducirá os resultados do seu grupo nas celas de cor branca.

Preme sobre a imaxe para acceder á folla de cálculo: