PROCEDEMENTO DE RECLAMACIÓN AS CUALIFICACIÓNS DE 2º DE BACHARELATO. CURSO 2019-20

Publicación da Circular 2/2020 da Dirección Xeral de Educación, Formación Profesional e Innovación Educativa pola que se desenvolve a Orde do 22 de abril de 2010, pola que se establece o procedemento que cómpre seguir nas reclamacións das cualificacións outorgadas no segundo curso do Bacharelato establecido na Lei Orgánica 2/2006, do 3 de maio, de Educación, para o curso 2019/2020.

Reclamacións no centro. Prazos

  • Convocatoria ordinaria: 10 e 11 de xuño de 2020 (ata as 14.00 horas)
  • Convocatoria extraordinaria: 3 e 4 de setembro de 2020 (ata as 14.00 horas).

Reclamacións ante a comisión de supervisión (Dirección Xeral de Educación, Formación Profesional e Innovación Educativa. Subdirección Xeral de Inspección, Avaliación e Calidade do Sistema Educativo). Prazos

1. Comunicación á comisión de supervisión

  • Convocatoria ordinaria: antes das 18.00 horas do 16 de xuño de 2020.
  • Convocatoria extraordinaria: antes das 18.00 horas do 7 de setembro de 2020

Para consultar a Circular e a Orde:

Procedemento para presentación das Reclamacións ás cualificacións de 2º de bacharelato.

VÍA TELEMÁTICA:

  • Enviaranse as reclamacións a través do correo electrónico do centro: ies.pontepedrina@edu.xunta.galDebe constar: nome do/a solicitante (pai/nai/titor legal), DNI, domicilio,  nome e apelidos do/a alumno/a, curso no que se atopa matrículado, materia sobre a que solicita reclamación e motivos da mesma.
  • A través da páxina web:  deben ir o apartado familias/contacto co profesorado.  Aquí cubrirán  todos os datos solicitados e na caixa de ”mensaxe para o profesor/a” escribir que as materias que se reclaman e os motivos da mesma.

ENTREGA PRESENCIAL NA SECRETARÍA DO IES A PONTEPEDRIÑA:

  • Utilizarán o modelo formalizado que podrán recoller no propio centro ou descargar premendo nesta ligazón.

Resolución das reclamacións

  • A resolución será por escrito, e será entregado o/a solicitante e/ou a súa familia previa cita ou enviado ao correo electrónico do alumno/a ou da súa familia, se así o solicitan.
  • A resposta do departamento será en 24 horas desde a finalización do prazo de reclamación (día 12 de xuño).

Reclamación á Comisión de Supervisión.

  • Se tras a recepción da resolución, e non estando dacordo coa mesma, teñen o dereito de presentar Reclamación ante a Comisión de Supervisión.
  • Os/as alumnos/as e/ou as súas familias presentarán reclamación en modelo formalizado o día seguinte de recibir a resolución do departamento: día 15 de xuño. Esta presentación realizarase sempre na secretaría do IES.
  • A Comisión de Supervisión emitirá resolución antes do día 03 de xullo para, si é o caso, o/a alumno/a poda matricularse nas probas de ABAU se así o desexa.