IX Olimpíada de Bioloxía - Fase Galega

Foi na facultade de Bioloxía sa USC o pasado venres 17 de Xaneiro cando se celebrou a fase galega da olimpiada deste ano. Cada un dos 32 centros participantes podía presentar un máximo de 4  candidatos, seleccionados en base ás cualificacións do curso pasado na Bioloxía e Xeoloxía de 1º Bac. A nosa actual promoción de Bioloxía contaba con aspirantes de sobra, así que houbo que escoller o cuarto participante mediante un sorteo, quedando de suplente unha quinta persoa.

Na foto tendes aos nosos representantes vestidos elegantemente para a ocasión (con pantalón longo e todo), pero hai unha persoa empotrada, que pasaba por alí para saudar. QUEN É O ALIEN? Escollendo o seu nome na seguinte lista saberás o nome do suplente (que non aparece na imaxe)

Olimpiada Bioloxía 2014

XIANA