Facendo da nosa unha biblioteca máis inclusiva
Xa levamos varios anos adquirindo fondos pensados para necesidades especiais, apadriñamentos lectores, orientación e para as familias... etc. Pero este ano recibimos unha partida para adquirir fondos para facer ainda máis inclusiva a nosa biblioteca. Velaquí algúns exemplos do material que conseguimos:
Ficción inclusiva:
Ness, Patrick: Un monstro vén a verme. [Aceptar o cancro]. Ed. Kalandraka, 2017.
Ruter, Pascal: El corazón en braille. [Amizade entre adolescentes e enfermidades dexenerativas]. Ed. Anaya, 2017.
Novela inclusiva (non-ficción):
Laborit, Emmanuelle: El grito de la gaviota. [O mundo, visto e vivido dende unha xordeira profunda] Ed. Seix Barral, 2018.
Apadriñamentos lectores:
Neira Vilas, Xosé: O xardín de Irene. [Poesía para nenos]. Edicións Embora, col. Fardel dos soños, 2015
Dufresne, Rhéa; Chebret, Sébastien: Las palabras importan un poco, mucho, muchísimo... [Boa educación, maneiras]. Ed. Tramuntana, 2019.
Pintadera, Fran e Inarja, Christian: Cándido e os demais. Kalandraka ed., 2018.
Rubio, Antonio e Villán, Óscar: Froitas. Kalandraka ed., 2019
Bianki, Diego: Quebracabezas. Kalandraka ed., 2018
Lectura fácil: (Libros para nenos aos que lles custa ler, e que precisan adquirir vocabulario dunha maneira integrada dentro da propia lectura da historia. Velaquí esta páxina, onde podedes atopar máis información e ideas sobre o tema)
Hermann Melville (adaptado por J. Lorman): Moby Dick [Lectura fácil]. Ed. Almadraba, 2009.
María Peralta Vidaurreta: As cores prohibidas [Lectura fácil]. Ed. La mar de fácil, 2019.
Miguel Mosqueira e Mark Wiersma: Sira e o robot: III-On fire! Ed.Bolanda, 2019.
Necesidades especiais :
Mauri Kunnas: Dicionario ilustrado-toleirán (Galego-inglés). Urco Editora, 2016
Alicia Suárez: Nicolás cociña sen lume. [Libro de cociña con pictogramas]. Ed. Kalandraka, col. Bata. 2019
Paula Ventimiglia: Morriña. [Conto ilustrado sen texto] Hércules de Ediciones; col. Novas Lecturas, 2019.
Luis Vallecillo e Celtia Figueiras (ilustrado por Blanca Millán): Cantamos? (Libro-disco con pictogramas). COGRAF, 2018.
Asociación de Gaiteiros Galegos: Pelo gato 24. Cantigas e xogos para nenos (Libro-CD+DVD). PAI Música edicións, 2008
APAMP (Asociación): Elisa no mundo das marabillas. Ed. Galaxia, 2017
Psicoloxía e orientación :
Élodie Durand: El paréntesis (BD) [Vivir coa epilepsia]. Ed: Sins entido, 2011.
Pedagoxía :
Tomás, Xosé: Manual de Escola, 2 (BD). Edita: AS-PG, 2019.
Tonucci, Francesco (Frato): Cando os nenos din basta! Kalandraka eds., 2020.
Luri, Gregorio: La escuela no es un parque de atracciones. Ed. Ariel, 2020
Identidade persoal :
Catherine Castro, Quentin Zuttion: Llamadme Nathan (BD). [Temática LGTBI]. Astiberri Ediciones, 2019.
José Luis Graña Muíño: A vida é dura antes dos 18. [Adolescencia] Edicións Fervenza, 2019.
Emmanuelle Laborit: El grito de la gaviota. Ed. Seix-Barral, 2015.
Para as familias :
Mª Luisa Ferrerós: Pórtate bien. El método a medida para entender y educar a tus hijos. [Educación e comportamento]. Ed. Booket, 2006
María Corbacho (Ilustrado por Enrique López): Vida sa! Desde a infancia e para sempre. Hércules de Ediciones, 2017.
Paloma Sainz Vara del Rey: Mindfulness para niños. Ed. Booket, 2019
Martin L. Kutscher e Marcella Moran: Como organizar al niño desorganizado. Estrategias sencillas para triunfar en la escuela. Ed. Oniro, 2011.
Jaume Funes: Quiéreme cuando menos lo merezca... porque es cuando más lo necesito. Ed. Booket, 2020
Xogos :
MAHALO. Juego Ho'oponopono para toda la familia. Ed. Anaya multimedia, 2019
Ti non es de aquí? e Ti non es de aquí? (edición Xunior). OZOCOgz, 2018.
Selección de recursos :
Inclusión e Down:
https://www.edu.xunta.gal/portal/sites/web/files/content_type/learningobject/2019/11/08/b6e99ea5405c088101ec0088e0ae70dd.pdf
Dislexia:
Protocolo da Xunta para a intervención psicoeducativa
Inclusión e TEA:
http://www.psie.cop.es/uploads/murcia/Intervenci%C3%B3n%20TEA.pdf
http://www.educa.jcyl.es/crol/es/recursos-educativos/guia-profesores-alumnos-trastornos-espectro-autismo.ficheros/544800-GUIA%20Profes%20TEA.pdf
Acoso:
Infancia e adolescencia: como recoñecer o acoso.
Ciberacoso:
Campaña de sensibilización sobre a difusión de contido na rede (Xunta)