Acceso a Ciclos Medios e Superiores

A partir do día 24 de xuño ás 9:00h ábrese o prazo para presentar solicitudes para Ciclos Medios e Superiores.

Para os Ciclos Medios reservaranse do 75 ao 85% de prazas para o alumnado da ESO. Para acceder terase en conta a media das notas da avaliación final de 4ºESO.

Nos Ciclos Superiores reservaranse do 75 ao 85% de prazas para o alumnado de BAC. Para acceder terase en conta a nota media de BAC.

Procedemento de solicitude:

Deberase cubrir unha única solicitude por cada grao, medio ou superior, no que se desexe participar. En cada solicitude poderá optarse a catro opcións de centro e ciclo. Podedes acceder ás diferentes opcións de Ciclos Formativos na seguinte páxina

consultando os folletos de cada familia profesional, tendo que escoller os que comezan por CM (Ciclo Medio) ou CS (Ciclo Superior).

A solicitude realizarase utilizando o asistente informático que estará dispoñible en www.edu.xunta.gal/fp CiclosAdmisión

A aplicación avisará no caso de que fose necesario achegar documentación, que poderá engadirse en soporte electrónico.