Skip to Content

Reserva de praza/Matrícula

Documentación e prazos de matrícula para o curso 2024/25

Achegamos os impresos que deberán ser entregados na secretaría do centro nos prazos indicados:

1º ESO     2º ESO     3º ESO     4º ESO

1º BAC    2º BAC

O alumnado da ESO usuario de transporte escolar tamén deberá imprimir e entregar a folla de transporte escolar, indicando liña e parada. O alumnado de bacharelato que solicite transporte escolar tamén deberá entregar a folla de liña e parada e esperar a que se lle indique se pode utilizar transporte escolar ou non.

PRAZOS DE MATRÍCULA CURSO 24-25

Matrícula 1º ESO e Bacharelato: do 26 ao 28 de xuño.

Documentación a entregar no centro:

  • Impreso de matrícula (alumnado de bacharelato traer a copia da reserva)
  • Autorizacións asinadas (imaxe, actividades, abalarMóbil...)
  • 3 fotos carnet actuais (con nome, apelidos e curso pola parte de atrás)
  • Pago Seguro Escolar (só alumnado de bacharelato 1,5 euros en Conserxería)

                 A maiores, para alumnado 1º ESO novo no centro: 

  • Fotocopias DNI (alumna/o, nai e pai ou titor/a legal)
  • Fotocopia tarxeta sanitaria
  • Certificado de estudos (só alumnado de centros non adscritos)

Matrícula 2º ESO, 3º ESO, 4º ESO: do 1 ao 7 de xullo.

Documentación a entregar no centro:

  • Impreso de reserva de matrícula que deberían ter no seu poder
  • Autorizacións asinadas (imaxe, actividades, abalarMóbil...)
  • 3 fotos carnet actuais (con nome, apelidos e curso pola parte de atrás)
  • Pago Seguro Escolar (1,5 euros en Conserxería) (excepto 2º ESO)

                  A maiores, para alumnado novo no centro nestes cursos: 

  • Fotocopias DNI (alumna/o, nai e pai ou titor/a legal)
  • Fotocopia tarxeta sanitaria
  • Certificado de estudos

 

NON SE RECOLLERÁN MATRÍCULAS INCOMPLETAS

     

Admisión de alumnado para o curso 2024-2025

Finalizado o proceso de reserva para o alumnado dos centros adscritos (todo o alumnado dos centros adscritos con solicitude de reserva para 1º de ESO foi admitido), ábrese o prazo do procedemento de admisión entre o 1 e o 20 de marzo, ambos os dous incluídos.

O alumnado procedente doutros centros presentará unha única solicitude no centro no que solicite praza en primeiro lugar. Dita solicitude poderá presentarse:

  • De xeito telemático a través da aplicación admisionalumnadono menú: 2. Solicitudes – 2.2 Admisión – 2.2.2 Crear


  • Na secretaría do centro, en horario de 08:30 a 14:00 horas, entre os días 1 e 20 de marzo. Para axilizar os trámites, poden descargar o documento Admisión e traelo xa cuberto.

 

LISTADO DE VACANTES PARA O CURSO 2024-25:

CURSO VACANTES
1º ESO  2
2º ESO  1
3º ESO  0
4º ESO  6
1º Bac. Ciencias e Tecnoloxía  0
1º Bac. Humanidades e CCSS  0
2º Bac. Ciencias e Tecnoloxía  0
2º Bac. Humanidaes e CCSS  0

 

INFORMACIÓN SOBRE O PROCESO, PRAZOS DE SOLICITUDE E RESOLUCIÓN: Prema AQUÍ

 

LEXISLACIÓN QUE REGULA A ADMISIÓN: Prema AQUÍ

  • Decreto 13/2022, polo que se regula a admisión do alumnado.
  • ORDE do 21 de outubro de 2022 pola que se desenvolve o procedemento de admisión do alumnado.
  • Instrucións da DXCRH sobre o desenvolvemento do proceso de admisión para o curso académico 2024-25.

Documentos matriculación curso 23-24

Achegamos os impresos que deberán ser entregados na secretaría do centro nos prazos indicados.

O alumnado da ESO usuario de transporte escolar tamén deberá imprimir e entregar a folla de transporte escolar, indicando liña e parada.

O alumnado de bacharelato que solicite transporte escolar tamén deberá entregar a folla de liña e parada e esperar a que se lle indique se pode utilizar transporte escolar ou non

Distribuir contido


by Dr. Radut