Transporte escolar 23-24

Bo día:

Xa esá disponible no Instituto a listaxe de usuarios por paradas. Nesta listaxe indícase o alumno/a por parada asignada. Poden consultar dita lista no taboleiro do instituto ou a través das formas de contacto habitual (886 111 016).

Nas liñas 1, 2 e 3 (as que pasan por Teixugueiras) van os autobuses totalmente cheos, polo que NON HAI nestes intres prazas dispoñibles para Bacharelato. Na liña 7 tampouco puidemos ubicar ao alumnado de bacharelato Nas restantes liñas (4, 5 e 6) SÍ ubicouse a alumnado de Bacharelato de forma provisional.

A continuación detallamos os horarios dos autobuses desde as cabeceiras, coas paradas intermedias que realiza. Pedimos que estén cunha antelación suficinte durante os primeiros días, antes de facer cada alumno/a os seus propios axustes horarios.

Os horarios da cabeceira dos autobuses de ida serían os seguintes:

• LIÑA 1. Travesía de Vigo, 97 (7:20) - Gran Vía - Castrelos - Florida  - Rúa Teixugueiras/o Limpiño - IES Coruxo
  • LIÑA 2. García Barbón, 139 - Praza da Industria (7:35) - Avda Atlántida - Teixugueiras 29/38 - IES Coruxo
  • LIÑA 3. Camelias, 40 (7:35) - Castelao - Teixugueiras, 22 - San Paio - IES Coruxo
  • LIÑA 4. Estomada (7:40) - Gondufe - Orxás - Prado - Saiáns - Oia Cruce Mide - Gasolineira - Canido Estación -- IES Coruxo.
  • LIÑA 5. Matamá Alvite (7:35) - San Andrés - IES Coruxo
  • LIÑA 6. Chandebrito (7:40) - Fragoselo - IES Coruxo
  • LIÑA 7. Oia-Cruceiro (7:40) – Hermida (Roteas) - Cruceiro San Miguel - Canido (praia) - IES Coruxo

Para a volta os autobuses saen do Instituto entre as 14:15 e as 14:30, aproximadamente, unha vez rematen as clases as 14:10.