premios

Premios recibidos polo noso centro (alumnado e profesorado)

Premio "Inspiraciencia"

"Inspiraciencia es una iniciativa que relaciona ciencia y escritura de una manera lúdica, un espacio abierto para pensar e imaginar la ciencia desde la ficción. Su objetivo es fomentar el acercamiento al pensamiento científico, de forma libre y personal, a través de la creación literaria y de explorar realidades antes no imaginadas."

O noso alumno de 1º do Bacharelato Adrián Llinares Juiz foi ogañador do concurso de relatos "Inspiraciencia", organizado polo CSIC, na categoría de 12 a 17 anos co relato "El amor es pura química... y la familia también".

Proxecto "Cidade Verde"

O proxecto "Cidade Verde" do grupo interdisciplinario Kale/Kela recibíu neste ano 2020 unha Mención de honra nos premios autonómicos de innovación educativa UXT/ESCOLA VIVA.

Certame de pintura escolar "Mestre Laxeiro"

1963 participantes.
Os alumnos do noso centro premiados foron os seguintes:
Nicolás Varela 4ºC
Eva Gutierrez 4ºC
Marta Blanco 4ºB
Román Pedreira 3ºB
Rocío Soto 3ºC
Todos recibiron un diploma, unha medalla,, 30 €.e 200€ para o Centro
Os premios foron doados polo concello de Lalín.

Canguro matemático

Concurso de resolución de problemas matemáticos. Tamén se coñece co nome de "Olimpiada matemática". Patrocinado pola Universidade Pontificia Católica de Perú.
Alumno premiado:
Rubén Ferreiro Arias
Premio: un lote de libros e 30€

ESTALMAT

Estímulo para os Talentos en Matemáticas
Patrocinado pola Real Academia de Ciencias, Xunta de Galicia, Concello da Coruña e Concello de Guitiriz
328 participantes entre 12-13 años
Alumna premiada:
Emma Álvarez Conde
Premio: participación nun obradoiro matemático na facultade de matemáticas da Universidade de Santiago de Compostela.

Rutas Literarias

Ruta literaria polo sur da Península.
Premio otorgado polo Ministerio de Educación ao proxecto presentado polo Departamento de Lingua e Literatura Española
Alumnos participantes: 3º de ESO
Percorrido realizado: Ruta Juan Ramón Jimenez y Zenobia Camprubí: Punta Umbría, Moguer, Puerto de Santa María, y La Rábida.

Premios obtidos polo centro

• Premio Mención especial do público nos Premios "Lobos" 2013 da Asociación Nacional de prensa xuvenil para a revista KaReal. Cadernos de creación literaria e Arte.
  • Primeiro premio dos IV premios de innovación Escola Viva 2015 para o proxecto "Arte inclusiva" do grupo Kale/Kela
  • 3º premio do I Premio nacional de Innovación en Aprendizaxe Cooperativo e Convivencia – “Vitamina Educativa”, convocado polo grupo de Innovación e investigación IMECA, “Inclusión e Mellora Educativa: Convivencia e Aprendizaxe Cooperativo”, da Universidad de Alcalá, que recoñece o proxecto "Arsterapia/sermoterapia", do grupo Kale/Kela.
  • Primeiro premio na 11ª edición dos premios educacompostela de recursos educativos en prol da innovación, a calidade educativa e a renovación pedagóxica, polo proxecto "Imagoteca" do grupo Kale/Kela.