PROGRAMACIÓN ALEMÁN CURSO 24-25
- INFORMACIÓN XERAL: | Marco legal | Contexto educativo | Temporalización | Metodoloxía | Recursos | Atención á divesidade |
- NIVEL BÁSICO A1: | Descrición de nivel | Obxectivos xerais | Obxectivos específicos | Competencias e contidos | Avaliación |
- NIVEL BÁSICO A2: | Descrición de nivel | Obxectivos xerais | Obxectivos específicos | Competencias e contidos | Avaliación |
- NIVEL INTERMEDIO B1.1: | Descrición de nivel | Obxectivos xerais | Obxectivos específicos | Competencias e contidos | Avaliación |
- NIVEL INTERMEDIO B1.2: | Descrición de nivel | Obxectivos xerais | Obxectivos específicos | Competencias e contidos | Avaliación |
- NIVEL INTERMEDIO B2: | Descrición de nivel | Obxectivos xerais | Obxectivos específicos | Competencias e contidos | Avaliación |
- NIVEL AVANZADO C1.1: | Descrición de nivel | Obxectivos xerais | Obxectivos específicos | Competencias e contidos | Avaliación |
- NIVEL AVANZADO C1.2: | Descrición de nivel | Obxectivos xerais | Obxectivos específicos | Competencias e contidos | Avaliación |
- AVALIACIÓN: | Inicial, formativa, sumativa e certificadora |
- AVALIACIÓN DE PROGRESO:
O profesorado levará a cabo a avaliación de progreso mediante a realización de tarefas que lle permitan coñecer o progreso do seu alumnado en cada unha das cinco actividades de lingua. Esta avaliación terá únicamente valor orientativo para o alumnado sobre o seu aproveitamento académico, e serviralle ao profesorado para coñecer o grao de cumprimento no desenvolvemento da programación didáctica.
- CURSOS MONOGRÁFICOS E DE FORMACIÓN DO PROFESORADO: | Obxectivos | Contidos | Metodoloxía |