Programación

Programación de Alemán

PROGRAMACIÓN ALEMÁN CURSO 24-25

  • INFORMACIÓN XERAL: | Marco legal | Contexto educativo | Temporalización | Metodoloxía | Recursos | Atención á divesidade |

  • NIVEL BÁSICO A1: | Descrición de nivel | Obxectivos xerais | Obxectivos específicos | Competencias e contidos | Avaliación |

  • NIVEL BÁSICO A2: | Descrición de nivel | Obxectivos xerais | Obxectivos específicos | Competencias e contidos | Avaliación |

  • NIVEL INTERMEDIO B1.1: | Descrición de nivel | Obxectivos xerais | Obxectivos específicos | Competencias e contidos | Avaliación |

  • NIVEL INTERMEDIO B1.2: | Descrición de nivel | Obxectivos xerais | Obxectivos específicos | Competencias e contidos | Avaliación |

  • NIVEL INTERMEDIO B2: | Descrición de nivel | Obxectivos xerais | Obxectivos específicos | Competencias e contidos | Avaliación |

  • NIVEL AVANZADO C1.1: | Descrición de nivel | Obxectivos xerais | Obxectivos específicos | Competencias e contidos | Avaliación |

  • NIVEL AVANZADO C1.2: | Descrición de nivel | Obxectivos xerais | Obxectivos específicos | Competencias e contidos | Avaliación |

  • AVALIACIÓN: | Inicial, formativa, sumativa e certificadora |

  • AVALIACIÓN DE PROGRESO:

    O profesorado levará a cabo a avaliación de progreso mediante a realización de tarefas que lle permitan coñecer o progreso do seu alumnado en cada unha das cinco actividades de lingua. Esta avaliación terá únicamente valor orientativo para o alumnado sobre o seu aproveitamento académico, e serviralle ao profesorado para coñecer o grao de cumprimento no desenvolvemento da programación didáctica.

  • CURSOS MONOGRÁFICOS E DE FORMACIÓN DO PROFESORADO: | Obxectivos | Contidos | Metodoloxía |

Distribuir contido