Probas de clasificación - curso 2024-25

Resultados xuño

Resultados setembro

Procedemento de inscrición

Que son as probas de clasificación?

As probas de clasificación están pensadas para o alumnado que quere empezar a estudar unha lingua na escola de idiomas e xa ten coñecementos previos. A través destas probas diagnostícase o nivel da lingua na que o alumnado se quere matricular e os departamentos didácticos establecen o curso ao que podería acceder.

As probas de clasificación de cada idioma realizaranse de acordo co calendario publicado (ver ligazón arriba).

A proba dá acceso a un curso concreto e só a ese curso; isto quere dicir que non poderá matricularse nun curso inferior ou superior ao que indique a proba. O resultado obtido nas probas de clasificación terá validez para matricularse na modalidade oficial nas dúas convocatorias seguintes, este curso e o seguinte, en calquera das Escolas Oficiais de Idiomas da Comunidade Autónoma de Galicia.

Débese ter en conta que se o resultado da proba dá acceso a un curso que xa se superou nese idioma non poderá cursalo de novo, polo que o resultado da proba non terá efecto.

O alumnado que se inscriba nas probas de clasificación terá que facer tamén a preinscrición no idioma correspondente, no nivel que se lle adxudicou, no prazo de preinscrición que corresponde ao alumnado de novo acceso que determine a Consellería de Educación.

O alumnado poderá matricularse nunha soa proba de clasificación por cada idioma durante un curso escolar.

Que non son?

A proba de clasificación non certifica un nivel de lingua, só fixa o nivel de acceso para poder matricularse nunha EOI de Galicia na modalidade oficial

A proba de clasificación non garante automaticamente unha praza, o alumnado deberá optar ás prazas ofertadas na EOI mediante o procedemento de preinscrición nos prazos previstos a tal fin.

Quen pode facelas?

Terán dereito a realizar as probas de clasificación aquelas persoas que desexen acceder por primeira vez ás ensinanzas de idiomas na modalidade presencial e semipresencial.

Teña en conta que para acceder a estudos das EOIs, incluso a través da proba de clasificación, deberá ter 16 anos antes de rematar o ano en curso ou 14 se é para cursar un idioma distinto ao que está a cursar na ESO como primeira lingua estranxeira.

Así mesmo, poderán realizar estas probas as persoas que cursaron con anterioridade estudos do idioma e que non se matricularon en réxime oficial nos dous cursos anteriores ao que desexen acceder. Este alumnado deberá ter en conta que se o resultado da proba lle dá acceso a un curso que xa superou nese idioma non poderá cursalo de novo, polo que o resultado da proba non terá efecto.

O alumnado poderá matricularse nunha soa proba de clasificación por cada idioma durante un curso escolar.

Procedemento de inscrición nas probas de clasificación

Para formalizar a matrícula nas probas de clasificación debe seguir os seguintes pasos no prazo establecido para a inscrición do idioma correspondente. Só se admitirán formularios enviados dentro do prazo de matrícula de clasificación.

1. Descargar e cubrir o seguinte formulario (formato editable). (Débese enviar un formulario por cada lingua na que desexe facer a proba de clasificación, no prazo establecido).

2. Pagar a taxa correspondente. A taxa da proba de clasificación é de 17 € por cada idioma. (Para máis información sobre as taxas premer aquí )

3. No prazo establecido,entregar na oficina administrativa do centro ou enviar por correo a eoi.lugo.secretaria @edu.xunta.gal  a seguinte documentación (Débese poñer no asunto: proba de clasificación):

• Formulario/s de inscrición debidamente cumprimentado/s. (Un por cada idioma)
  • Copia do seu documento de identidade (DNI por ambas caras)
  • Resgardo do pago da taxa (Se fai pagamento en liña, modelo 730 xa que o recibo de pago con tarxeta NON é válido. Prema aquí para máis información. Tamén se pode recoller o impreso de taxas na oficina administrativa da escola)
  • No caso de estar exento do pagamento, debe achegar o xustificante da exención.

Resultados da proba de clasificación xuño 2024

Alemán