ADMISIÓN DE NOVO ALUMNADO

Ábrese o prazo de admisión de novo alumnado para o vindeiro curso 2021-2022.

PRAZO PRESENTACIÓN DE SOLICITUDES: Do 1 ao 22 de marzo.

Cada alumno/a presentará unha única solicitude na que pode solicitar praza nun máximo de 6 centros por orde de preferencia.

Os formularios de solicitude Modelo ED550B (Anexo II) están dispoñibles en galego e castelán.  Pódese acceder no enlace e cumprimentar online ou ser descargados e cubertos manualmente. Poderán tamén ser recollidos na secretaría da escola.

A entrega da solicitude e documentación pode facerse:

DOCUMENTACIÓN a presentar:

1.Solicitude , Modelo ED550B (Anexo II), cuberta e firmada. A solicitude poderá asinala calquera das persoas titulares da patria potestade, cando se refiran a fillas/os comúns dun matrimonio non separado legalmente nin divorciado ou dunha parella de feito debidamente inscrita no Rexistro de parellas de feito de Galicia. Nos demais casos requírese a sinatura das dúas persoas titulares, agás familias monoparentais ou en situación de violencia de xénero.

2.Fotocopia do DNI /NIE do alumno/a ou ben do libro de familia.

3. Para optar por unha praza de NEAE  achegarase documentación que acredite as circunstancias alegadas.

No caso de presentarse máis solicitudes que prazas vacantes abriríase un prazo de 10 días para a presentación voluntaria de outra documentación para baremar.

Prazas ofertadas

• 4ºEI 3 ANOS: 22 PRAZAS DE ACCESO LIBRE E 3 PRAZAS PARA NEAES (necesidade específica de apoio educativo). Nenos e nenas nacidos no ano 2018
  • 5ºEI 4 ANOS: 20 PRAZAS. Nacidos no ano 2017
  • 6ºEI 5 ANOS: 14 PRAZAS. Nacidos no ano 2016

Ao remate do prazo as listaxes de admitidos e excluídos poderán consultarse na aplicación admisionalumnado co certificado digital ou Chave365 e estarán expostas no interior da escola.

Posteriormente realizarase a FORMALIZACIÓN DE MATRÍCULA do 20 ao 30 de Xuño de 2021.

Pódese consultar información detallada e a normativa correspondente a todo o proceso na seguinte ligazón:

Para calquera dúbida estamos a vosa disposición no teléfono da escola, 616466312, en horario lectivo e no correo electrónico eei.vilarrodis@edu.xunta.gal

As familias que desexen coñecer á escola poden solicitar unha cita por teléfono ou correo electrónico

blog | by Dr. Radut