Pautas APP abalarMobil

Estimadas familias,

Continuamos facilitando a comunicación con vós polas vías que están ao noso alcance neste momento de cofinamento. Así, para que podades consultar o boletín da segunda avaliación , aquí tedes a maneira de facer a vosa consulta a través do móbil .

Pode que algunas familias xa teñades este servizo operativo.

1º paso: Descargar no voso teléfono a aplicación : abalarMóbil da Xunta de Galicia

2ºpaso: Introducir o número de móbil que temos operativo na escola. Pode que teñamos dous (mamá, papá). Nese caso, se ambos queredes recibir as notificacións, tedes que instalar a APP nos dous teléfonos.

3ºpaso: Recibiredes no móvil un código de 9 dixitos, co que podedes acceder á aplicación.

4ºpaso: Tedes que crear un contrasinal cun mínimo de catro caracteres, para poder acceder á información.

Unha vez rematado este proceso, poderedes acceder únicamente á información relativa aos vosos fillos e fillas a partir do venres 3 de abril ás 10 hs.

Se tedes algunha dificultade ou dúbida, podedes chamar ao teléfono da escola.

Marzo 2020