Edu-Sostibilidade

PROGRAMA ALIMENTES - GADIS

Clica na imaxe

RECOLLIDA DE TAPÓNS - ASPNAIS

Este curso iniciamos unha colaboración con Aspnais para a recollida de tapóns na nosa escola. Esta iniciativa forma parte do CP EduSostibilidade no que participa o centro.

ADORNOS DE NADAL

CLICA NA IMAXE PARA VER O CONTIDO DO VIDEO

DÍA DAS BIBLIOTECAS

O noso alumnado superou o reto plantexado pola burriña Castaña para conmemorar o día das bibliotecas (24 de outubro). Grazas a iso conseguiron unha bolsa de tela sostible na que levar, en préstamo, os contos da nosa biblioteca ata as súas casas.

DÍA MUNDIAL DO MEDIO AMBIENTE

Onte, 5 de xuño, día Mundial do Medio Ambiente plantamos unha moreira na contorna da nosa escola. Coidar, protexer e respectar a natureza forma parte dos nosos ideais.

HORTO ESCOLAR

Clica na imaxe e poderás ver o que estamos a traballar no noso horto!

OBRADOIRO CASTAÑOLAS. LETRAS GALEGAS 2023

Rematamos a semana das nosas Letras cun obradoiro de castañolas, inspiradas no libro Danzas populares gallegas, de Francisco Fernández del Riego.