Idioma estranxeiro

ST PATRICK´S DAY

THANKGIVING-ACCIÓN DE GRACIAS

O último xoves do mes de novembro, todos os nosos amigos americanos están de festa. It's thanksgiving!!!. Na escola temos a sorte  de contar ca nosa americana de excepción, Alison Puma, nai de Thiago, que nos visitou para ensinarnos o significado da celebración e realizar actividades que nos fixeron reflexionar sobre as cousas polas que temos que dar gracias. Ah! e divertímonos un montón intentando cazar o turkey. HAPPY THANKSGIVING!!

HALLOWEEN 2023

CLICA NA IMAXE PARA ACCEDER AO VÍDEO

AUXILIAR DE CONVERSA. PLURINFANTIL

Esta semana incorporouse á nosa escola, Mikah (auxiliar de conversa do programa Plurinfantil). Mikha acompañará ao alumnado os mércores e venres ata finais de maio.

MY FAVOURITE BOOK

Podes ver o contido do vídeo clicando na imaxe

SCIENCE IN ENGLISH

HAPPY EASTER!!

ST. PATRICK^S DAY

Clica na imaxe

THANKSGIVING - ACCIÓN DE GRACIAS

Este mércores coñecemos un pouco máis de preto o significado de Thanksgiving, en galego: Día de acción de gracias, unha festa nacional celebrada en Estados Unidos, o país de orixe de Alison Puma (nai dun alumno da nosa escola). Contounos cousas moi interesantes!!