SOLICITUDE PARA ADQUISICIÓN DE LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR DESTINADA AO ALUMNADO ADMITIDO EN 1º DE PRIMARIA.

Normativa: Orde de 7 de maio de 2024 (DOG 20/05/24)

Prazo de solicitudes: Dende o 21 de maio de 2024 ata o 21 de xuño de 2024 (incluído).

Lugar de presentación: Secretaría do CEIP Rosalía de Castro

As solicitudes tamén poderán presentarse vía electrónica no formulario normalizado (ED 330B- anexos I e II) disponible na aplicación fondolibros e a través da sede electrónica da Xunta de Galicia.

No caso de que a solicitude se tramite por vía electrónica empregando a aplicación fondolibros, será necesaria a presentación dunha solicitude por cada alumno/a aínda que estean no mesmo centro.

CONVOCATORIA PÁXINA DA CONSELLERÍA

ENLACE PÁXINA FONDO LIBROS

ENLACE SEDE ELECTRÓNICA

SOLICITUDE ANEXO I e II

Máis información no archivo adxunto.

AXUDAS LIBROS TEXTO E MATERIAL ESCOLAR.pdf755.02 KB