INFORMACIÓN FIN DE CURSO 22-23

Ao remate do período lectivo dende o CRA de Oroso queremos agradecer a todo o alumnado e familias a súa colaboración ao longo deste curso 22-23.

Como información relevante para o remate de curso, detállase o seguinte:

• Notas finais alumnado: O boletín de notas entregarase o mércores 21 de xuño (publicadas en Abalar o 20 de xuño). O prazo de reclamación de notas abrangue dende o 21 ao 23 de xuño.
  • Libros 23-24: Nos vindeiros días publicaremos na nosa web a listaxe dos libros de texto para o curso 23-24 (avisaremos da publicación mediante abalarmobil).
  • Cheques libros 23-24 (alumnado primaria): O prazo de presentación remata o mércores 21 de xuño. As familias que teñan dereito a estas axudas, poderán recoller os cheques na sede de Vilarromarís dende o xoves 22 ao xoves 29 de xuño en horario de 10 a 13. Para a recollida hai que concertar cita previa no 628 07 14 38 ou no correo cra.oroso@edu.xunta.gal (si algunha familia non pode recoller nese horario poderíase ampliar mediante cita previa).

Moitas gracias e bo verán!

Feito con Drupal (ver. 6.28)

Proxecto Webs dinámicas

Xunta de Galicia - Consellería de Educación, 2013