Inicio curso 22-23

Dende o CRA de Oroso queremos dar a benvida a todas as familias a este novo curso escolar, agardamos que tiverades unhas boas vacacións!

Como información máis salientable para o inicio do curso, achégase a actualización do Protocolo Covid, publicada esta mesma mañá. Recomendamos a todas as familias que lean o documento adxunto.

Tamén aproveitamos para lembrar que o vindeiro venres 16 de setembro é festivo local (Santa Eufemia) polo que non haberá clase en ningún centro educativo de Oroso. Pódese consultar o calendario escolar para todos os colexios de Galicia no documento adxunto.

Como datas máis destacadas, inclúense:

- NADAL: dende o día 23 de decembro de 2022 ata o día 6 de xaneiro de 2023, ambos inclusive.

- ENTROIDO: os días 20, 21 e 22 de febreiro de 2023.

- SEMANA SANTA: dende o día 3 ata o día 10 de abril de 2023, ambos inclusive.

- DÍA DO ENSINO: 31 de outubro de 2022.

Nas vindeiras semanas publicaremos nesta web e nos paneis de cada escola o calendario escolar definitivo, xa que falta por seleccionar un festivo local (ademais do venres 16 de setembro).

Moitas grazas pola vosa colaboración!

AdxuntoTamaño
intrucions_covid_conxuntas_5_setembro.pdf89.62 KB