Actividades maio 2022: Reapertura biblioteca Vilarromarís e xornada convivencia

Queridas familias.

No mes de maio voltaremos a facer actividades de biblioteca os martes pola tarde en Vilarromarís, en horario de 16:30 a 17:30. Esta actividade é voluntaria para o alumnado e poderán asistir os/as nenos/as de todas as escolas.

Por outro lado, o vindeiro venres 6 de maio (pendente da climatoloxía) faremos unha xornada de convivencia para o alumnado de todas as escolas organizada pola ANPA e o CRA. Esta actividade desenvolverase en horario de mañá e tarde na sede do CRA e no campo da festa de Vilarromarís. Nos vindeiros días mandaremos ás familias a autorización para a súa sinatura. Pola mañá o horario será de 9:30 a 14:30 e o alumnado fará diversas actividades co profesorado do centro e cunha compañía de actividades extraescolares. A partires das 14:30 a ANPA propón unha comida grupal e diversas actividades de lecer (obradoiros, xogos...) pola tarde para completar a xornada de convivencia.

Agradecemos especialmente á ANPA Reviravoltas do CRA de Oroso a súa organización e participación nesta actividade conxunta!!